ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
Moderators: Kakha, Druides, Nika, Kakha, Druides, Nika, Kakha, Druides, Nika, Kakha, Druides, Nika
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
Wanderer
არა, ახლებს ხარჯი საწვავის ნაკლები აქვთ.
გამავლობა გაუარესებული, ანუ ძველებს უფრო მარტივად ჰქონდათ რაღაცეები გადაწყვეტილი და მეტი გამავლობით ხასიათდებიან. ძველი პაჟერო მაგალითად სჯობია ახალს. მერე მიხვდნენ რომ მასეთი გამავლობა პრაქტიკაში ნაკლებად სჭირდებოდათ და შეამცირეს მაგაზე ხარჯი.
ახალ მანქანას თავისი რესურსი გამოყენებული არა აქვს და კიდევ დიდხანს გაძლებს, ძველს კი ამოწურული აქვს და როდის დასჭირდება დეტალს შეცვლა,არ იცი. ამდენად ახალი სჯობია.
არა, ახლებს ხარჯი საწვავის ნაკლები აქვთ.
გამავლობა გაუარესებული, ანუ ძველებს უფრო მარტივად ჰქონდათ რაღაცეები გადაწყვეტილი და მეტი გამავლობით ხასიათდებიან. ძველი პაჟერო მაგალითად სჯობია ახალს. მერე მიხვდნენ რომ მასეთი გამავლობა პრაქტიკაში ნაკლებად სჭირდებოდათ და შეამცირეს მაგაზე ხარჯი.
ახალ მანქანას თავისი რესურსი გამოყენებული არა აქვს და კიდევ დიდხანს გაძლებს, ძველს კი ამოწურული აქვს და როდის დასჭირდება დეტალს შეცვლა,არ იცი. ამდენად ახალი სჯობია.
а в горах по утрам туман, дым твоих Ñигарет,
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!

еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!

ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
anano
მანქანის ფასის,ასაკის , კომფორტის, გამავლობის გათვალისწინებით მე MAZDA Tribute-ს გირჩევ. იგივეა FORD Escape -ც .
ფორდი შედარებით მეტს წვავს როგორც ვიცი
მანქანის ფასის,ასაკის , კომფორტის, გამავლობის გათვალისწინებით მე MAZDA Tribute-ს გირჩევ. იგივეა FORD Escape -ც .
ფორდი შედარებით მეტს წვავს როგორც ვიცი
აუ ნეტა აქამდე სად ვიყავი?
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
Wanderer
ასაკს იმდენი მნიშვნელობა არა აქვს რამდენიც მანქანის მიერ გავლილ მანძილს, ანუ მანქანას რესურსი უფრო მეტი აქვს რაც უფრო ახალია, თუმცა მანქანასაც გააჩნია, ყველას განსხვავებული რესურსი აქვს.
თუმცა ისიც აღსანისნავია რომ 2000-2003 წლის ზემოთ გამოშვებულ მოდელებს უფრო დახვეწილი და ტექნიკურად გამართული სისტემები აქვთ გამოყენებული, მაგალითისთვის ნისან პატფაინდერს მოვიყვან 2001 წლიდან ნისან პატფაინდერმა მთლიანად განაახლა ავტომანქანა ტექნიკურად, ახალი VQ ტიპის 240-260 ცხენისძალიანი ძრავი, ახალი ელექტროსისტემა, ბლოკირების გაუმჯობესებული ვარიანტი... 2005 წელში კი უკვე საერთოდ შეცვლილი ახალი დიზაინის მოდელი გამოუშვა, ბუნებრივია ახალი სისტემა უკეთესია ვიდრე 1998 წელში გამოშვებული VG ტიპის ძრავი და ელექტროსისტემა.
1998 წლის მანქანა უკვე ყიდვის დროს არის ძველი, რამდენიმე წელში კი ბუნებრივია კიდევ უფრო ძველი იქნება.
ახალ ჯიპებს ერთი დიდი პრობლემა აქვთ, ძალიან ძვირფასები არიან, გარეგნულადაც ისე გამოიყურებიან რომ ტყეღრეში სასიარულოდ ძნელად თუ გაიმეტებს კაცი, ძალიან გაალამაზეს და ზედმეტად გაპრანჭეს.
ასაკს იმდენი მნიშვნელობა არა აქვს რამდენიც მანქანის მიერ გავლილ მანძილს, ანუ მანქანას რესურსი უფრო მეტი აქვს რაც უფრო ახალია, თუმცა მანქანასაც გააჩნია, ყველას განსხვავებული რესურსი აქვს.
თუმცა ისიც აღსანისნავია რომ 2000-2003 წლის ზემოთ გამოშვებულ მოდელებს უფრო დახვეწილი და ტექნიკურად გამართული სისტემები აქვთ გამოყენებული, მაგალითისთვის ნისან პატფაინდერს მოვიყვან 2001 წლიდან ნისან პატფაინდერმა მთლიანად განაახლა ავტომანქანა ტექნიკურად, ახალი VQ ტიპის 240-260 ცხენისძალიანი ძრავი, ახალი ელექტროსისტემა, ბლოკირების გაუმჯობესებული ვარიანტი... 2005 წელში კი უკვე საერთოდ შეცვლილი ახალი დიზაინის მოდელი გამოუშვა, ბუნებრივია ახალი სისტემა უკეთესია ვიდრე 1998 წელში გამოშვებული VG ტიპის ძრავი და ელექტროსისტემა.
1998 წლის მანქანა უკვე ყიდვის დროს არის ძველი, რამდენიმე წელში კი ბუნებრივია კიდევ უფრო ძველი იქნება.
ახალ ჯიპებს ერთი დიდი პრობლემა აქვთ, ძალიან ძვირფასები არიან, გარეგნულადაც ისე გამოიყურებიან რომ ტყეღრეში სასიარულოდ ძნელად თუ გაიმეტებს კაცი, ძალიან გაალამაზეს და ზედმეტად გაპრანჭეს.
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
anano
რეალურად 2 ვარიანტია:
მცირე ჯიპი 10-12 ლიტრი ხარჯით - იო, რავ 4, გრანდვიტარა, ცრვ = ეკონომიურობა, საშუალო გამავლობა, მცირე გაბარიტები ანუ მანქნაში უნდა ჩაეტენო, დაბალი კლასი...
საშუალო ჯიპი 16-18 ლიტრი ხარჯით - პატფაინდერი, 4 რანერი, პაჯერო, მონტერო, პრადო = არაეკონომიურობა, მაღალი გამავლობა, დიდი ტევადობა და კომფორტი, მაღალი კლასი...
მერე დანარჩენები.. აქსიომი, ტრიბუტი, ჩეროკი და ძმანი მისნი
მსხვილ ჯიპებზე არ ვსაუბრობ.
საშუალო სიდიდის ჯიპებს 2-ჯერ მეტი რესურსი აქვს, რაც გასათვალისწინებელია, უფრო დიდია და ტევადი, კლირენსი უფრო დიდი, ძრავის სიმძლავრეც ფაქტიურად 2-ჯერ მეტი.
რეალურად 2 ვარიანტია:
მცირე ჯიპი 10-12 ლიტრი ხარჯით - იო, რავ 4, გრანდვიტარა, ცრვ = ეკონომიურობა, საშუალო გამავლობა, მცირე გაბარიტები ანუ მანქნაში უნდა ჩაეტენო, დაბალი კლასი...
საშუალო ჯიპი 16-18 ლიტრი ხარჯით - პატფაინდერი, 4 რანერი, პაჯერო, მონტერო, პრადო = არაეკონომიურობა, მაღალი გამავლობა, დიდი ტევადობა და კომფორტი, მაღალი კლასი...
მერე დანარჩენები.. აქსიომი, ტრიბუტი, ჩეროკი და ძმანი მისნი

მსხვილ ჯიპებზე არ ვსაუბრობ.
საშუალო სიდიდის ჯიპებს 2-ჯერ მეტი რესურსი აქვს, რაც გასათვალისწინებელია, უფრო დიდია და ტევადი, კლირენსი უფრო დიდი, ძრავის სიმძლავრეც ფაქტიურად 2-ჯერ მეტი.
Last edited by Makena on 30 აგვ 2010, 21:13, edited 1 time in total.
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
საშუალო ჯიპს არ გირჩევ - თავად მყავს და იმდენს ხვრიპავს, ლაშქრობაში ვერ წავსულვარ, რომ დავიანგარიშებთ ხოლმე,სჯობია მიკროავტობუსი ვიქირავოთ ხოლმე
ავტობანზე 110-120-ით რომ ვიარე (მინიმალური ხარჯი ზოგადად 60-80 კმ/სთ-ს ფარგლებშია) 18 ლიტრამდე გამომივიდა ხარჯი. ქალაქში 15ლიტრას მიწვავს და ... ანუ ზედმეტი ხარჯი აქვს საშუალო ჯიპს და მაგიტომ არ გირჩევ.
სიდიდეზე, გამავლობაზე და დანარჩენებზე მაკენას ცალსახად ვეთანხმები. გრძნობ რომ მანქანაში ზიხარ.

ავტობანზე 110-120-ით რომ ვიარე (მინიმალური ხარჯი ზოგადად 60-80 კმ/სთ-ს ფარგლებშია) 18 ლიტრამდე გამომივიდა ხარჯი. ქალაქში 15ლიტრას მიწვავს და ... ანუ ზედმეტი ხარჯი აქვს საშუალო ჯიპს და მაგიტომ არ გირჩევ.
სიდიდეზე, გამავლობაზე და დანარჩენებზე მაკენას ცალსახად ვეთანხმები. გრძნობ რომ მანქანაში ზიხარ.
а в горах по утрам туман, дым твоих Ñигарет,
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!

еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!

ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
Archil
Makena
მადლობა.
Makena
მადლობა.

კი, რომ ვუყურებ რაღაც ძალიან "კუკლებივით" გამოიყურებიან ხოლმე და სიმართლე რომ გითხრათ არ მსიამოვნებს... ცოტა მოუხეშო ან ნეიტრალური მირჩევნია.ახალ ჯიპებს ერთი დიდი პრობლემა აქვთ, ძალიან ძვირფასები არიან, გარეგნულადაც ისე გამოიყურებიან რომ ტყეღრეში სასიარულოდ ძნელად თუ გაიმეტებს კაცი, ძალიან გაალამაზეს და ზედმეტად გაპრანჭეს.
ბოროტსა სძლია კეთილმან, არსება მისი ... ჯაზია
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
ძრავის სიმძლავრე უნდა შეაფარდოთ მანქანის წონასთან და მერე ხდება ცხადი მანქანის "მართვადობა" რამდენად კარგია.
მაგალითად, IO ორკარიანი 2.0 ძრავით
წონა - 1301; სიმძლავრე - 136 ცძ; შეფარდება 9.6
ნისან საფარი
წონა - 2410; სიმძლავრე - 245 ცძ; შეფარდება 9.8
ანუ საფარიზე ერთ ცხენის ძალაზე მოდის მეტი წონა (9.8 კილო), შესაბამისად საფარი თავისი თითქმის 5იანი ძრავით და 18-22 ლიტრი ხარჯით უფრო "ნელი" იქნება ვიდრე იო (7-10 ლიტრი ხარჯით).
დასკვნები თქვენ გააკეთეთ, მანქანის შერჩევისა გაგრძელდება უსასრულოთ თუ არ დაკონკრეტდებით საკუთარ მოთხოვნებში მანქანის მიმართ - რა ტიპის მანქანა გინდა, რა მიზნებისთვის და ვისთვის (მართო შენთვის, დიდი ოჯახისთვის, ექსპდიციებისთვის და ა.შ.)
მაგალითად, IO ორკარიანი 2.0 ძრავით
წონა - 1301; სიმძლავრე - 136 ცძ; შეფარდება 9.6
ნისან საფარი
წონა - 2410; სიმძლავრე - 245 ცძ; შეფარდება 9.8
ანუ საფარიზე ერთ ცხენის ძალაზე მოდის მეტი წონა (9.8 კილო), შესაბამისად საფარი თავისი თითქმის 5იანი ძრავით და 18-22 ლიტრი ხარჯით უფრო "ნელი" იქნება ვიდრე იო (7-10 ლიტრი ხარჯით).
დასკვნები თქვენ გააკეთეთ, მანქანის შერჩევისა გაგრძელდება უსასრულოთ თუ არ დაკონკრეტდებით საკუთარ მოთხოვნებში მანქანის მიმართ - რა ტიპის მანქანა გინდა, რა მიზნებისთვის და ვისთვის (მართო შენთვის, დიდი ოჯახისთვის, ექსპდიციებისთვის და ა.შ.)
აცხა ღორებო 

ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
Honda HR-V-ზე რას მეტყვით/მირჩევთ?
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
რა მანქანა გაქვს თუ საიდუმლო არაა?Archil wrote:საშუალო ჯიპს არ გირჩევ - თავად მყავს და იმდენს ხვრიპავს, ლაშქრობაში ვერ წავსულვარ, .
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
MIRANDA
თუ ჯიპი გინდა ეგ მანქანა აღარ ახსენო
თუ ჯიპი გინდა ეგ მანქანა აღარ ახსენო

ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
MIRANDA
ორი წამყვანი თვალი აქვს...
რომ ჩავჯექი რაღაც ნამეტანი სათამაშოსავით მეჩვენა...
ახლობელმა იყიდა ახლახანს და უკმაყოფილოა: აღმართებში უჭირს სერიოზულად.Honda HR-V-ზე რას მეტყვით/მირჩევთ?
ორი წამყვანი თვალი აქვს...
რომ ჩავჯექი რაღაც ნამეტანი სათამაშოსავით მეჩვენა...

ბოროტსა სძლია კეთილმან, არსება მისი ... ჯაზია
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
კარგიMakena wrote:MIRANDA
თუ ჯიპი გინდა ეგ მანქანა აღარ ახსენო

ჰო, ორიანიც არის და ოთხიანიცWanderer wrote:ორი წამყვანი თვალი აქვს...

ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
კარგიMakena wrote:MIRANDA
თუ ჯიპი გინდა ეგ მანქანა აღარ ახსენო

ჰო, ორიანიც არის და ოთხიანიცWanderer wrote:ორი წამყვანი თვალი აქვს...

ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
MIRANDA
მაშინ ოთხიანზე ღირს დაფიქრება.ორიანიც არის და ოთხიანიც
ბოროტსა სძლია კეთილმან, არსება მისი ... ჯაზია
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
ზოგადად მცირე და საშუალო ჯიპები ერთმანეთს რომ შეადარო ყველა ასპექტში საშუალო ჯიპი ჯობია ერთის გარდა, ეს არის საწვავის ხარჯი.
სხვა შემთხვევაში კი რათქმაუნდა საშუალო სიდიდის ჯიპი ჯობს, რადგან უფრო ტევადია, უფრო მძლავრია, კომფორტულია, უფრო მაღალი კლასია, მეტი რესურსი აქვს, გამავლობა უკეთესი აქვს და ა.შ.
სხვა შემთხვევაში კი რათქმაუნდა საშუალო სიდიდის ჯიპი ჯობს, რადგან უფრო ტევადია, უფრო მძლავრია, კომფორტულია, უფრო მაღალი კლასია, მეტი რესურსი აქვს, გამავლობა უკეთესი აქვს და ა.შ.