ჩემი შეკითხვები
Moderators: Kakha, Druides, Nika, Kakha, Druides, Nika, Kakha, Druides, Nika, Kakha, Druides, Nika
ჩემი შეკითხვები
UTUFURS
შენს მიერ მითითებულ მარშრუტზე პაჯეროს გამავლობას რაც შეეხება, ქეთომ უკვე გაგცა სწორი პასუხი. ყველა მარშრუტი გავლილი მაქვს ჩემი პაჯეროთი, გარდა კლდეკარისა და ომალოსი.
ადრე, ოფროუდერებს ვკითხე ომალოს შესახებ. მერე მე თვითონაც წავედი თუშეთში (ოღონდ სხვა მანქანით) და პაჯერო იო ასვლით ავა, მაგრამ როგორ მდგომარეობაში ჩამოვა იქიდან რთული სათქმელია თუშეთის გზა ზოგან ქვიან-ლოდიანია და რახან 'იო' დაბალია, ისე ვერ გაივლის თუ კარგად არ გაუსვა ძირი ამ ქვებზე. თან მძღოლი საკმაოდ გამოცდილი უნდა იყოს ასეთ გზებზე.
თბილისი-როშკა-აბუდელაურს რაც შეეხება, მანქანით შეგიძლია ახვიდე როშკამდე (ოღონდ მანამდე უნდა გაარკვიო როშკა-კორშის მონაკვეთი ჩახერგილი ხომ არაა), როშკაში ღამე გაათიო (იქ სასტუმრო არ არის. ერთადერთი ადგილობრივი თუ შეგიფარებს. თუ არადა კარავი და მისი ჯანი , დილით წახვიდე ტბებზე. 1 გზა დაახლ. 8 კმ-ია, მაგრამ ტბებს შორის აღმართ-დაღმართ და კლდეებზე გიწევს სიარული. ამიტომ ლამის მთელი დღე სჭირდება როშკიდან ტბებზე ასვლას, სამივე ტბის მონახულებას, სადილობას და უკან დაბრუნებას.
მეორე ვარიანტიცაა: ზუსტად არ მახსოვს, მანქანით რა დრო დასჭირდა როშკაში ასვლას, მაგრამ დილით ადრე რომ გახვიდე, შუადღისთვის უკვე როშკაში იქნები. დაისვენებ და ტბებზე წახვალ. ღამეს ტბებზე გაათევ, დილით როშკაში დაბრუნდები და ნაშუადღევს თბილისში გამოემგზავრები (თუ რა თქმა უნდა, ფეხით სიარულის შემდეგ მანქანის მართვის თავი გექნა
შენს მიერ მითითებულ მარშრუტზე პაჯეროს გამავლობას რაც შეეხება, ქეთომ უკვე გაგცა სწორი პასუხი. ყველა მარშრუტი გავლილი მაქვს ჩემი პაჯეროთი, გარდა კლდეკარისა და ომალოსი.
ადრე, ოფროუდერებს ვკითხე ომალოს შესახებ. მერე მე თვითონაც წავედი თუშეთში (ოღონდ სხვა მანქანით) და პაჯერო იო ასვლით ავა, მაგრამ როგორ მდგომარეობაში ჩამოვა იქიდან რთული სათქმელია თუშეთის გზა ზოგან ქვიან-ლოდიანია და რახან 'იო' დაბალია, ისე ვერ გაივლის თუ კარგად არ გაუსვა ძირი ამ ქვებზე. თან მძღოლი საკმაოდ გამოცდილი უნდა იყოს ასეთ გზებზე.
თბილისი-როშკა-აბუდელაურს რაც შეეხება, მანქანით შეგიძლია ახვიდე როშკამდე (ოღონდ მანამდე უნდა გაარკვიო როშკა-კორშის მონაკვეთი ჩახერგილი ხომ არაა), როშკაში ღამე გაათიო (იქ სასტუმრო არ არის. ერთადერთი ადგილობრივი თუ შეგიფარებს. თუ არადა კარავი და მისი ჯანი , დილით წახვიდე ტბებზე. 1 გზა დაახლ. 8 კმ-ია, მაგრამ ტბებს შორის აღმართ-დაღმართ და კლდეებზე გიწევს სიარული. ამიტომ ლამის მთელი დღე სჭირდება როშკიდან ტბებზე ასვლას, სამივე ტბის მონახულებას, სადილობას და უკან დაბრუნებას.
მეორე ვარიანტიცაა: ზუსტად არ მახსოვს, მანქანით რა დრო დასჭირდა როშკაში ასვლას, მაგრამ დილით ადრე რომ გახვიდე, შუადღისთვის უკვე როშკაში იქნები. დაისვენებ და ტბებზე წახვალ. ღამეს ტბებზე გაათევ, დილით როშკაში დაბრუნდები და ნაშუადღევს თბილისში გამოემგზავრები (თუ რა თქმა უნდა, ფეხით სიარულის შემდეგ მანქანის მართვის თავი გექნა
- gadmovcurav_zgvas
- ბილიკზე მოარული
- Posts: 62
- Joined: 12 თებ 2010, 03:56
- Location: დუშამბე
ჩემი შეკითხვები
არ მომწონს იო ადრე თავის ფასი რაც იყო 4000$ მაგ ფასში კარგია მარა რაც 5500$-6000$ გახდა თუ ვინმე მაგის ყიდვას აპირებთ ჯობს ჩვეულებრივი პაჯერო იყიდოთ მაინც დაახლოებით იგივე ფასი ჯდება + სადაც არ უნდ აგაიხედო ყველგან იოა და ყველგან თითქმის გამოუცდელი მძღოლი ზის იმ იმედით ყიდულობენ რო ვითომნ პატარაა + ავტომატიკა, ეხ... უფრო უნდა გაართულონ მართვის მოწმობის აღების პრაქტიკული გამოცდა!!
ჩემი შეკითხვები
gadmovcurav_zgvas
რას ერჩი იოს, ქართულ სინამდვილეში კარგად მიდის. ბევრსაც არ წვავს, ჯიპის პონტშიც გადის და ეგაა. პაჯერო რომ სჯობია, მაგაში გეთანხმები, მარა ნამეტარი გამავლობა თუ არ უნდა კაცს, იოსაც რა უჭირს.
პრაქტიკულ გამოცდას რა მნიშვნელობა აქვს, ადამიანების დამოკიდებულება უნდა შეიცვალოს ტარების მიმართ.
რას ერჩი იოს, ქართულ სინამდვილეში კარგად მიდის. ბევრსაც არ წვავს, ჯიპის პონტშიც გადის და ეგაა. პაჯერო რომ სჯობია, მაგაში გეთანხმები, მარა ნამეტარი გამავლობა თუ არ უნდა კაცს, იოსაც რა უჭირს.
პრაქტიკულ გამოცდას რა მნიშვნელობა აქვს, ადამიანების დამოკიდებულება უნდა შეიცვალოს ტარების მიმართ.
а в горах по утрам туман, дым твоих Ñигарет,
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!
- gadmovcurav_zgvas
- ბილიკზე მოარული
- Posts: 62
- Joined: 12 თებ 2010, 03:56
- Location: დუშამბე
ჩემი შეკითხვები
,,პრაქტიკულ გამოცდას რა მნიშვნელობა აქვს, ადამიანების დამოკიდებულება უნდა შეიცვალოს ტარების მიმართ'' აი ამაში გეთანხმები,Archil wrote:gadmovcurav_zgvas
რას ერჩი იოს, ქართულ სინამდვილეში კარგად მიდის. ბევრსაც არ წვავს, ჯიპის პონტშიც გადის და ეგაა. პაჯერო რომ სჯობია, მაგაში გეთანხმები, მარა ნამეტარი გამავლობა თუ არ უნდა კაცს, იოსაც რა უჭირს.
პრაქტიკულ გამოცდას რა მნიშვნელობა აქვს, ადამიანების დამოკიდებულება უნდა შეიცვალოს ტარების მიმართ.
ეხლა რაც შეეხება იო-ს მართლაც რო ქართულ სიდნამვილეში მაგათი GDI-ძრავები არც თუ ისე კარგია თუ იყოლიებ სულ კარგი ბენზინი და ზეთი უნდა ასხა და არის კარგი ბენზინი? თან პრობლმეტური ძრავებია, ეხლა წვას რაც შეეხება მინიმუმ 10 ლიტრს წვავს როგორც არაფერი ზოგის იო 11–12 ლიტრზეც ადის და ამდენივეს წვავს ჩვეულბრივი პაჯერო თან ფასი დაახლოებით იგივეა რავი კაცი ადა გუნება
ჩემი შეკითხვები
gadmovcurav_zgvas
შენ და მართლა გადაცურავ ზღვას თუ ეგ უბრალოდ სიმღერიდანაა სიტყვები ამოღებული?
თუ კი, მაშინ გადახედე ამ თემას :
http://karavi.caucasus.net/viewtopic.php?t=2522&start=0
და ვქნათ ზაფხულში რამე
შენ და მართლა გადაცურავ ზღვას თუ ეგ უბრალოდ სიმღერიდანაა სიტყვები ამოღებული?
თუ კი, მაშინ გადახედე ამ თემას :
http://karavi.caucasus.net/viewtopic.php?t=2522&start=0
და ვქნათ ზაფხულში რამე
а в горах по утрам туман, дым твоих Ñигарет,
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!
ჩემი შეკითხვები
gadmovcurav_zgvas
მე ვერ ვერკვევი და პაჯერო უფრო ძვირია თუ იო?
მე ვერ ვერკვევი და პაჯერო უფრო ძვირია თუ იო?
- gadmovcurav_zgvas
- ბილიკზე მოარული
- Posts: 62
- Joined: 12 თებ 2010, 03:56
- Location: დუშამბე
ჩემი შეკითხვები
პაჯეროს გააჩნია, ახალი პაჯეროები ძვირი ღირს მარა იო-ს გოდა პაჯეორებს და იო-ს დაახლოებით ერთი ფასი აქვთUTUFURS wrote:gadmovcurav_zgvas
მე ვერ ვერკვევი და პაჯერო უფრო ძვირია თუ იო?
- gadmovcurav_zgvas
- ბილიკზე მოარული
- Posts: 62
- Joined: 12 თებ 2010, 03:56
- Location: დუშამბე
ჩემი შეკითხვები
საკმაოდ კარგად ვცურავ მარა ამ სიტყვებში სხვა რამეა ჩაქსოვილი...Archil wrote:gadmovcurav_zgvas
შენ და მართლა გადაცურავ ზღვას თუ ეგ უბრალოდ სიმღერიდანაა სიტყვები ამოღებული?
თუ კი, მაშინ გადახედე ამ თემას :
http://karavi.caucasus.net/viewtopic.php?t=2522&start=0
და ვქნათ ზაფხულში რამე
ჩემი შეკითხვები
gadmovcurav_zgvas
შენ გინდა თქვა რომ ჩემი 1998 წლიანი იო რომ გავყიდო, 98-99 დიდ პაჯეროს ვიყიდი? თანაც ისეთს რომელიც მაქსიმუმ 12 ლიტრს დამიწვავს? მგონი გვეკაიფები
ბევრ იოს პატრონს უკეთესი მადა გვაქვს, დიდი პაჯერო გვირჩევნია, მაგრამ არც იგივე ფასი ღირს და არც იგივეს წვავს.
კარგი ზეთი და კარგი ბენზინი კიდევ ყველა მანქანას სჭირდება თუ კარგი პატრონი ჰყავს
შენ გინდა თქვა რომ ჩემი 1998 წლიანი იო რომ გავყიდო, 98-99 დიდ პაჯეროს ვიყიდი? თანაც ისეთს რომელიც მაქსიმუმ 12 ლიტრს დამიწვავს? მგონი გვეკაიფები
ბევრ იოს პატრონს უკეთესი მადა გვაქვს, დიდი პაჯერო გვირჩევნია, მაგრამ არც იგივე ფასი ღირს და არც იგივეს წვავს.
კარგი ზეთი და კარგი ბენზინი კიდევ ყველა მანქანას სჭირდება თუ კარგი პატრონი ჰყავს
Keep Smiling...
ჩემი შეკითხვები
Naia
აი მაგის გარკვევა სად და როგორ შეიძლება?ოღონდ მანამდე უნდა გაარკვიო როშკა-კორშის მონაკვეთი ჩახერგილი ხომ არაა
- gadmovcurav_zgvas
- ბილიკზე მოარული
- Posts: 62
- Joined: 12 თებ 2010, 03:56
- Location: დუშამბე
ჩემი შეკითხვები
ნუ ეხლა იო გყავს და ცუდს იტყვი რამეს? ლოლზ, არც მე ვიძახი ცუდი მანქანა მეთქი მაგრამ ფასი აქვს ცუდი, http://myauto.ge/car_details.php?car_id=1262733 აჰა შენ ეს ერთი მაგალითი ჩვეულებრივი პაჯეროსი და ამაზე იაფადაც იყიდე ძმაკაცმა ამაზე უკეთესი პაჯერო და 11 ლიტრს უწვავს შენ ნუ გეწყინება იო მართლა არაა ცუდი მანქანა და თავიდან ვაპირებდი მეყიდა კიდეც მარა როცა სასურველი იო-ს ფასმა 6000$-მდე აიწია და ეს მხოლოდ იმიტომ რომ ხალხი ყიდულობდა და ბარინგებმაც ფასი აწიეს მერე აღარ ვიყიდე + თითქმის ყველა გოგო ზის და რაღაც უფრო მგონია რომ მართლა ძალიან კარგი მანქანაა ქალისთვის კაცი მითუმეტეს თუ მონადირეა იო არ ეყოფა კიდევ ერთხელ ვიძახი იო იყო ძალიან მაგარი მანქანა როცა რელაური ფასი ქონდა პ.ს GDI-ძრავები საკმაოდ პრობლემატურია და რაც შეეხება ბენზინს საქართველოში კარგი ბენზინი არ არსებობს არსებობს ცუდი და ძალიან ცუდი ფასი კი ერთი და იგივე აქვს ბენზინის დაბალი ოქტანობის გამო იოს ბენზინის ფილტრი ნელნელა კვდება მარა სანამ ბოლომდე არ მოკვდება იქამდე არ ცვლიან ხოლმე იმიტო რო 200 ლარი ღირსketo wrote:gadmovcurav_zgvas
შენ გინდა თქვა რომ ჩემი 1998 წლიანი იო რომ გავყიდო, 98-99 დიდ პაჯეროს ვიყიდი? თანაც ისეთს რომელიც მაქსიმუმ 12 ლიტრს დამიწვავს? მგონი გვეკაიფები
ბევრ იოს პატრონს უკეთესი მადა გვაქვს, დიდი პაჯერო გვირჩევნია, მაგრამ არც იგივე ფასი ღირს და არც იგივეს წვავს.
კარგი ზეთი და კარგი ბენზინი კიდევ ყველა მანქანას სჭირდება თუ კარგი პატრონი ჰყავს
ჩემი შეკითხვები
UTUFURS - იოთი ომალოში წასვლაზე ფიქრი დაივიწყე. ყოველ შემთხვევაში, ფიქრს თუ არ დაივიწყებ და მაინც წახვალ, მერე მანქანა დაივიწყე.
ნუ, მოკლედ, როგორც გამოცდილმა თუშეთოლოგმა ახალბედას გირჩიე და არჩევანი შენ გააკეთე, რისი დავიწყება გირჩევნია - ფიქრის თუ იოსი.
იო მართლაც დაბალია და საშინლად შეილახება მანდ. ახლა ვფიქრობ და ვერც ვიგონებ, მთაში იო საერთოდ თუ შემიმჩნევია.
არც ისაა სწორი, თითქოს ცუდი გზები ომალოს მერეა. საშინლად დამღლელი და მანქანისთვის რთული გზა ჯერ კიდევ კახეთშია - ლეჩურს რომ გასცდები და აბანოს ხიდისკენ აღმართს შეუყვები. ხიდის მერეც ერთი მონაკვეთია - მეწყერული (პირველ ასვლაზე კინაღამ ქვათაცვენაში რომ მოვყევი - ამაზე ახლაც ჭიანჭველები დამირბიან სხეულში ). მერე უღელტეხილს შედარებით კარგად გადახვალ, მაგრამ აი იქაა მთავარი - ხოდარკოს ნაშალი. იმხელა ლოდები ყრია, ზოგზე მანქანა დაეტევა მთლიანად.
ომალოს მერე კარგი გზა მხოლოდ დართლომდეა და მეცინება, ორი წლის წინ ყველგან მოდერი კახას მანქანით წავედით და მაინცდამაინც მანდ დავუყევით ფეხით. არადა, დართლომდე ხელისგულივით გზა ჩადის.
ომალოდან შენაქო-დიკლოსაკ იო-ს მაგვარი მანქანით წასვლა ან გომეწარშიდ სისულელეა. ვერც დართლოს მერე ივლის.
ნუ, მოკლედ, როგორც გამოცდილმა თუშეთოლოგმა ახალბედას გირჩიე და არჩევანი შენ გააკეთე, რისი დავიწყება გირჩევნია - ფიქრის თუ იოსი.
იო მართლაც დაბალია და საშინლად შეილახება მანდ. ახლა ვფიქრობ და ვერც ვიგონებ, მთაში იო საერთოდ თუ შემიმჩნევია.
არც ისაა სწორი, თითქოს ცუდი გზები ომალოს მერეა. საშინლად დამღლელი და მანქანისთვის რთული გზა ჯერ კიდევ კახეთშია - ლეჩურს რომ გასცდები და აბანოს ხიდისკენ აღმართს შეუყვები. ხიდის მერეც ერთი მონაკვეთია - მეწყერული (პირველ ასვლაზე კინაღამ ქვათაცვენაში რომ მოვყევი - ამაზე ახლაც ჭიანჭველები დამირბიან სხეულში ). მერე უღელტეხილს შედარებით კარგად გადახვალ, მაგრამ აი იქაა მთავარი - ხოდარკოს ნაშალი. იმხელა ლოდები ყრია, ზოგზე მანქანა დაეტევა მთლიანად.
ომალოს მერე კარგი გზა მხოლოდ დართლომდეა და მეცინება, ორი წლის წინ ყველგან მოდერი კახას მანქანით წავედით და მაინცდამაინც მანდ დავუყევით ფეხით. არადა, დართლომდე ხელისგულივით გზა ჩადის.
ომალოდან შენაქო-დიკლოსაკ იო-ს მაგვარი მანქანით წასვლა ან გომეწარშიდ სისულელეა. ვერც დართლოს მერე ივლის.
ჩემი შეკითხვები
კიდევ შეკითხვები.
შეკითვხა 3
რუკაზე ვერ ვიპოვე ჭულე. სად არის ზუსტად და როგორ უნდა მივიდე?
შეკითხვა 4
კარავი+საძილე+პოროლონი+ტრეკინგ ფეხსაცმლები... ეს ყველაფერი დამიჯდება დაახლოებით.... რამდენი?
guruli
მაშინ მირჩიე რაიმე სხვა ჯიპი
შეკითვხა 3
რუკაზე ვერ ვიპოვე ჭულე. სად არის ზუსტად და როგორ უნდა მივიდე?
შეკითხვა 4
კარავი+საძილე+პოროლონი+ტრეკინგ ფეხსაცმლები... ეს ყველაფერი დამიჯდება დაახლოებით.... რამდენი?
guruli
მაშინ მირჩიე რაიმე სხვა ჯიპი
ჩემი შეკითხვები
ჯამში დაგიჯდება 450 ლარიUTUFURS wrote: კარავი+საძილე+პოროლონი+ტრეკინგ ფეხსაცმლები... ეს ყველაფერი დამიჯდება დაახლოებით.... რამდენი?
ჩემი შეკითხვები
lama
ზურგჩანთა გამომრჩენია
უბრალო 1 დღიანისთვის საკმარი მაქვს.
მადლობა.ჯამში დაგიჯდება 450 ლარი
ზურგჩანთა გამომრჩენია
უბრალო 1 დღიანისთვის საკმარი მაქვს.