მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Moderators: Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
keto
Wanderer
ელიავაზე ასეთი მოდელი არამგონია ჰქონდეთ.
მე ჩემი მანქანისთვის შევიძინე ელიავაზე მსგავსი, აკუმულატორი არა აქვს და არც არის საჭირო რადგან ამძიმებს, 110 ლარი ღირს, რამდენჯერმე გამოვიყენე , მშვენივრად მუშაობს.
Wanderer
ელიავაზე ასეთი მოდელი არამგონია ჰქონდეთ.
მე ჩემი მანქანისთვის შევიძინე ელიავაზე მსგავსი, აკუმულატორი არა აქვს და არც არის საჭირო რადგან ამძიმებს, 110 ლარი ღირს, რამდენჯერმე გამოვიყენე , მშვენივრად მუშაობს.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Makena
მსგავზე ვკითხულობდი მე ზუსტად.
შეგიძლია სურათი რომ გადაუღო და დადო?
მსგავზე ვკითხულობდი მე ზუსტად.
შეგიძლია სურათი რომ გადაუღო და დადო?
ბოროტსა სძლია კეთილმან, არსება მისი ... ჯაზია
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
keto
Wanderer
ელიავაზე არ ვიცი რაა, მე ამაზონზე ვიყიდე და 4 კილო იყო , თავად განსაჯეთ, კილოს ტრასპორტირება 8$-ია.
Wanderer
ელიავაზე არ ვიცი რაა, მე ამაზონზე ვიყიდე და 4 კილო იყო , თავად განსაჯეთ, კილოს ტრასპორტირება 8$-ია.
აცხა ღორებო
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
პ.ს. გუშინ გამომადგა მაგრა, თოვლში ჩავჯექი, ძაან ცუდად, ჯალამბარის 6-იანი ტროსი 2-ჯერ გაწყდა
აცხა ღორებო
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Last edited by Makena on 10 თებ 2010, 16:27, edited 1 time in total.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
ახალი 2009 წლის სუძუკი გრანდ ვიტარა გამოვცადე უგზოობაში და ტრასაზე.
ტრასაზე - ძალიან კარგია, კომფორტული სწრაფი.
უგზოობაში (ტალახი) - საშუალო, უკანა დამოუკიდებელი საკიდი მექანიზმი ძალზედ კომფორტულს ხდის თუმცა ადაბლებს, მანქანა მუდმივად ეხახუნება მიწას.
უგზოობაში (თოვლი) - თვითონ 4/4 მექანიზმი ასეთია: წინა წამყვანია უკანა ავტომატურად ირთვება საჭიროების დროს, ეს მანქანას სტაბილურს ხდის მოცურების საწინააღმდეგოდ, დამატებითი სირთულის შემთხვევაში შესაძლებელია დიფერენციალის ჩართვა ასევე აქვს L რეჟიმი დიფერენციალის ჩაკეტვით, თოვლში კარგად იარა თუმცა აქაც მანქანის დაბალმა საკიდმა მექანიზმმა იჩინა თავი.
დასკვნა, მანქანა დაბალია, სხვამხრივ კარგია.
ტრასაზე - ძალიან კარგია, კომფორტული სწრაფი.
უგზოობაში (ტალახი) - საშუალო, უკანა დამოუკიდებელი საკიდი მექანიზმი ძალზედ კომფორტულს ხდის თუმცა ადაბლებს, მანქანა მუდმივად ეხახუნება მიწას.
უგზოობაში (თოვლი) - თვითონ 4/4 მექანიზმი ასეთია: წინა წამყვანია უკანა ავტომატურად ირთვება საჭიროების დროს, ეს მანქანას სტაბილურს ხდის მოცურების საწინააღმდეგოდ, დამატებითი სირთულის შემთხვევაში შესაძლებელია დიფერენციალის ჩართვა ასევე აქვს L რეჟიმი დიფერენციალის ჩაკეტვით, თოვლში კარგად იარა თუმცა აქაც მანქანის დაბალმა საკიდმა მექანიზმმა იჩინა თავი.
დასკვნა, მანქანა დაბალია, სხვამხრივ კარგია.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
GPS სისტემის გამოყენებასთან დაკავშირებით თუ გაქვთ ინფორმაცია და დადებთ, კარგი იქნება.
მე ამ საკითხში არაკომპეტენტური ვარ ამიტომ ბევრს ვერაფერს დავწერ.
აი შეკითხვა კი მაქვს.
სამსახურისთვის შევიძინეთ GPS NAVIGON, აქ რომ ჩამოვიტანეთ გაირკვა რომ საქართველოს რუკა ამ სისტემის ფორმატში დეფიციტია, ხომ ვერ მირჩევთ როგორ მოვაგვაროთ ეს პრობლემა? როგორც გავარკვიეთ გარმინის რუკა არ მიდის, თურმე ყველას თავისი ფორმატის რუკა ჰქონია
მწარე კონკურენციაა!!!
მე ამ საკითხში არაკომპეტენტური ვარ ამიტომ ბევრს ვერაფერს დავწერ.
აი შეკითხვა კი მაქვს.
სამსახურისთვის შევიძინეთ GPS NAVIGON, აქ რომ ჩამოვიტანეთ გაირკვა რომ საქართველოს რუკა ამ სისტემის ფორმატში დეფიციტია, ხომ ვერ მირჩევთ როგორ მოვაგვაროთ ეს პრობლემა? როგორც გავარკვიეთ გარმინის რუკა არ მიდის, თურმე ყველას თავისი ფორმატის რუკა ჰქონია
მწარე კონკურენციაა!!!
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
ვაავა ამაზე ადრე უნდა გეფიქრათ.
ა ამას დოუსკაიპე და გეტყვის რამეს:
Skype name: Geoland.ge
ა ამას დოუსკაიპე და გეტყვის რამეს:
Skype name: Geoland.ge
ეგ ნაკლი რო არ ქონდეს სუზუკი მხეცია.Makena wrote: დასკვნა, მანქანა დაბალია, სხვამხრივ კარგია.