კოცონის ირგვლივ სასაუბრო თემები
Moderators: Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia
-
keto
- იეტი
- Posts: 1881
- Joined: 04 მაი 2006, 23:01
- Location: Tbilisi, Georgia
Post
by keto » 13 დეკ 2009, 17:05
Nikaეგენი რომ დისკების ზომებია, ეგ ვიცი, მარა აი, საბურავებიც რომ სხვადასხვა ზომის შეიძლება იყოს, მაგდენი აღარ მიფიქრია

გაიხარე, ესე იგი ჯერ კიდევ მაქვს შანსი, რომ წავა

Keep Smiling...
-
L-O-M-I
- იეტი
- Posts: 1170
- Joined: 02 ივლ 2008, 10:53
Post
by L-O-M-I » 13 დეკ 2009, 21:30
არანაირი ჯაჭვები!!!
აი ეს მინდა მე mattracks.com
მართლა მაგარია რააა ეს ოხერი...
-
Nika
- იეტი
- Posts: 5044
- Joined: 30 მარ 2005, 11:04
- Location: თბილისი
-
Contact:
Post
by Nika » 13 დეკ 2009, 22:14
L-O-M-I
აღმართებზე ვერ დადის ეგ.
-
L-O-M-I
- იეტი
- Posts: 1170
- Joined: 02 ივლ 2008, 10:53
Post
by L-O-M-I » 13 დეკ 2009, 22:43
Nika
ვერ დამაჯერებ მაგას

უთუბზე ნახე იმავე სახელით და საწინააღმდეგოში დარწმუნდები
ისე თქვენებს არავის აქვს მსგავსი რამ არა? ოფროუდერებს ვგულისხმობ

-
Nika
- იეტი
- Posts: 5044
- Joined: 30 მარ 2005, 11:04
- Location: თბილისი
-
Contact:
Post
by Nika » 13 დეკ 2009, 22:46
L-O-M-I
BP-ს ჰქონდა ჩამოტანლი აქ წალკა/ცხრაწყაროსთვის და ვერ გაქაჩაო ეგრე გავიგე. იუთუბზე ბევრი რამე შეიძლება ნახო. ისიც თუ რიგირ ადის მანქანა ლამის 90 გრადუსიან კედელზე.
-
L-O-M-I
- იეტი
- Posts: 1170
- Joined: 02 ივლ 2008, 10:53
Post
by L-O-M-I » 13 დეკ 2009, 23:22
Nika
იმ კლდეს კარგი მოჭიდება აქვს
რავიცი მე არამგონია ამ მატტრაკსმა სადმე ვერ გაქაჩოს... ძაან ბევრი დადებითი მხარე აქვს თუნდაც ის რომ წნევაა ძაან დაბალი გრუნტზე ...
-
navigator
- იეტი
- Posts: 3171
- Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
- Location: karavi.ge
Post
by navigator » 13 დეკ 2009, 23:32
Makena wrote:Nika
ავტომატური კოლოფის შემთხვევაში შეიძლება თუ არა მოძრაობის დროს სიჩქარის გადართვა?
ამ საკითხზე ამასწინად დიდ კამათს შევესწარი.
მე რამდენადაც ვიცი, მოძრაობის დროს გადართვა სასურველი არ არის რამდენადაც შესაძლებელია სიჩქარის კოლოფი დაზიანდეს? თუ რაიმე პროცედურა არსებობს კარგი იქნება თუ გვეტყვი.
რას გულისხმობ სიჩქარის გადართვაში?
არის ტიპტრონიკი რომელზეც შეგიძლია მართო სიჩქარე და არის კიდე სტანდარტული ავტომატიკა სადაც ყოველთვის არის სიჩქარის შეზღუდვის შესაძლებლობა, ორივე შემთხვევაში მართვა ხდება ელექტრონულად, ანუ რაიმე პოზიციაში გადართვა არ იწვევს მყისეულ რეაქცია, ავტომატიკა თავისით ახდენს შემდეგ რეაგირებას (ან სიჩქარის მოკლებას ან მომატებას), რატომ უნდა გამოიწვიოს ამან რაიმეს დაზიანება? მე ასეთი რამ არ გამიგია.
აცხა ღორებო

-
navigator
- იეტი
- Posts: 3171
- Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
- Location: karavi.ge
Post
by navigator » 14 დეკ 2009, 00:08
პ.ს. ხო ცხადია არ იგულისხმება დრაივიდან რევერსში გადართვა გაჩერების გარეშე, რაც ცალსახად აზიანებს კოლოფს (ნუ ანალოგიურად გაჩერების გარეშე P-ში გადართვა)
აცხა ღორებო

-
Archil
- იეტი
- Posts: 6877
- Joined: 07 აპრ 2005, 13:17
- Location: ტიფლისის თავზე
-
Contact:
Post
by Archil » 14 დეკ 2009, 00:18
ავტომატიკაზე ნეიტრალში აგდებენ თურმე მოძრაობისას და.. არარეკომენდირებული რომაა, ეგ ნაღდია.
ტიპტრონიკი კაი რამეა, მარა ფასსაც უმატებს მანქანას.
а в горах по утрам туман, дым твоих Ñигарет,
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!

-
keto
- იეტი
- Posts: 1881
- Joined: 04 მაი 2006, 23:01
- Location: Tbilisi, Georgia
Post
by keto » 14 დეკ 2009, 00:23
navigator wrote:პ.ს. ხო ცხადია არ იგულისხმება დრაივიდან რევერსში გადართვა გაჩერების გარეშე, რაც ცალსახად აზიანებს კოლოფს (ნუ ანალოგიურად გაჩერების გარეშე P-ში გადართვა)
ვაიმეე, როგორ მოვახერხე არ ვიცი, არ მახსოვს, მაგრამ ზუსტად ასეთი რამ დამემართა ვაშლოვანის ჯიპტურში
Archil
არ მგონია ნეიტრალს გულისხმობდეს. ალბათ D, L, 2-ს შორის გადართვას გულისხმობდა მაკენა?!

Keep Smiling...
-
Nika
- იეტი
- Posts: 5044
- Joined: 30 მარ 2005, 11:04
- Location: თბილისი
-
Contact:
Post
by Nika » 14 დეკ 2009, 12:10
L-O-M-I
იყიდე, დააყენე და მერე მოგვიყევი როგორ დადის.
-
Makena
- იეტი
- Posts: 5267
- Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
- Location: Golden Valley
-
Contact:
Post
by Makena » 14 დეკ 2009, 15:46
navigator
ტიპტრონიკს ცხადია არ ვგულისხმობ
ჩვეულებრივ ავტომატზეა საუბარი, ასე მაგალითად, სამსახურში ერთერთ ჯიპს მეოთხე სიჩქარე გაეთისა, სერვისში რომ მივედით პირველი შეკითხვა იყო - მოძრაობის დროს ხომ არ გადართეთ N ში ან რომელიმე სხვა პოზიციაშიო?
სიჩქარის კოლოფი გააკეთეს რაც ძვირი სიამოვნებაა, და გაგვაფრთხილეს რომ ავტომატს ყველაზე მეტად მოზრაობაში გადართვის ეშინიაო! ანუ გააჩერეთ მანქანა ბოლომდე და ისე გადაიყვანეთ როგორც ნეიტრალში ასევე სხვა ნებისმიერ პოზიციაშიო. მე პირადად ასეც ვიქცევი
ამ საკითხზე მრავალჯერ შევსწრებივარ დავას, სწორედ მაგ არგუმენტით რომ ეს ხომ ელექტრონული პროცესიაო და გადართვა არ დააზიანებს კოლოფსო, თუმცა ეგ ელექტრონული პროცესი 2 000 დოლორაიდე დაგვიჯდა

-
Nika
- იეტი
- Posts: 5044
- Joined: 30 მარ 2005, 11:04
- Location: თბილისი
-
Contact:
Post
by Nika » 14 დეკ 2009, 16:22
Makena
N-ში არ შეიძლება. და 3 2 და 1 (ან Overdrive off, 2, L) ამეების ჩართვა შეიძლება გაუჩერებლად.
-
navigator
- იეტი
- Posts: 3171
- Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
- Location: karavi.ge
Post
by navigator » 14 დეკ 2009, 22:25
Makena
O-Off, 2, L სწორედ მოძრაობის დროს ჩართვისათვისაა, მაგალითად დაღმართზე ძრავით დასამუხრუჭებლად, და თუ ყოველ გადართვაზე უნდა გაჩერდე, აზრს კარგავს ეს ფუნქცია. N-ში გადართვა მოძრაობისას საერთოდ არ შეიძლება მგონი (ან რატო უნდა გადართო?)
აცხა ღორებო

-
Nika
- იეტი
- Posts: 5044
- Joined: 30 მარ 2005, 11:04
- Location: თბილისი
-
Contact:
Post
by Nika » 15 დეკ 2009, 00:19
navigator
(ან რატო უნდა გადართო?)
მექანიკურ კოლოფზე აკეთებენ ასე როცა წითელ შუქნიშანს უახლოვდები, გადაბმულობაზე რო არ გეჭიროს სულ ფეხი (ეგ არაა რეკომენდირებული დარგან მაგ დროს ე.წ. ვიჟიმნოი იცვითება აქტიურად).