კითხავდნენ, შენ ლამა ხო არ ხარო?
ლამა
Moderators: Druides, ilia, Druides, ilia, Druides, ilia, Druides, ilia
- Kavtaradze
- იეტი
- Posts: 1151
- Joined: 27 მაი 2007, 23:34
- Location: კოსმოს
ლამა
როგორ ხარ, ლამა?
სიცხე ისევ გაქვს?
სიცხე ისევ გაქვს?
ლამა
გაუმარჯოს ლამა ს! როგორ ხარ? 
ლამა
lama
რა წესია იმდნი მეჭორავე სკაიპით რომ კომპიუტერი კი არა მრე შემეყარა შენი სიცხე ვირუსები

რა წესია იმდნი მეჭორავე სკაიპით რომ კომპიუტერი კი არა მრე შემეყარა შენი სიცხე ვირუსები
გიჟს აჰყე, ჭკვიანს დაჰყე!
ლამა
ლამა
ჩემი სტუდენტების პრეზენტაცია
სათაური:
"ქართული ცეკვა"
წარმოდგენილია თვალსაჩინოებით:
ცეკვა: "ჯეირანი"
ცეკვავს ჩემი უსაყვარლესი სტუდენტი
ნინო კახაძე, რომელიც მომავალი კარაველია
http://www.youtube.com/watch?v=jHFQEmkzS1I

სათაური:
"ქართული ცეკვა"
წარმოდგენილია თვალსაჩინოებით:
ცეკვა: "ჯეირანი"
ცეკვავს ჩემი უსაყვარლესი სტუდენტი
ნინო კახაძე, რომელიც მომავალი კარაველია
http://www.youtube.com/watch?v=jHFQEmkzS1I
- imerkhevli
- მაწანწალა
- Posts: 540
- Joined: 21 ნოე 2008, 23:35
- Contact:
ლამა
შესანიშნავად ასრულებს
კარგია........
თვალსაჩინოების პრინციპის გამოყენება -კიდევ უკეთესი

თვალსაჩინოების პრინციპის გამოყენება -კიდევ უკეთესი
ლამა
- meore monadire
- ბილიკზე მოარული
- Posts: 2057
- Joined: 14 აპრ 2007, 19:06
- Location: საწუთრო
- Contact:
ლამა
ვსიო რა ლამა თუთიყუში გჭირდებოდა და ეგაც გყავს რა 
იტყვი იტყვის, იტყვი იტყვის ...
იტყვი იტყვის, იტყვი იტყვის ...
ლამა
წიგნი გამოსაცემად მოამზადა და წინასიტყვაობა დაურთო თათა თათაშვილმა
მხატვარი - მახა მახაური
კორექტორი - ბესარიონ იორამაშვილი
რედაქტორი - გიგო ციბრუტაშვილი
ავტორი, მადლობას უხდის გამომცემლობა "ბომბორას" წიგნის გამოცემისთვის
სათაური უცნობია
"იყო მერვესა წელსა, სპარსთა მეფისასა კარად სამეფოდ წარემართა ვარსქენ პიტიახში..."
ასე იწყება გენიალური ქმნილება იაკობ ხუცესისა, რომელსაც სათაურად "სპარსეთის მეფის თავგადასავალი" კი არა და "შუშანიკის წამება" ჰქვია... დავიჯერო, რომ ეს ტექსტი ძველი ტექსტია??? და ახლა კი არა - V საუკუნეშია შექმნილი??? ცოტა ძნელია ამისი დაჯერება. რომ კითხულობ ტანში გბურძგლავს და შინაგანად თრთი და ეს თრთოლვა შენია და ვერავინ ვერ დაგიმტკიცებს, რომ თვალთმაქცობ და იცით რატომ ვერ დაგიმტკიცებს? იმიტომ რომ არ თვალთმაქცობ და ეს განცდა ნამდვილია...
დიდებულია, იაკობ ხუცესი თავის ამ ქმნილებაში. მისი ტექსტი თავისთავში შეიცავს უდიდეს მუსიკასა და შინაგან ექსპრესიულობას...
"ვითარცა ესმა ესე ნეტარსა შუშანიკს, დავარდა იგი ქვეყანასა ზედა და თავსა დამართ სცემდა და სიტყვითა მწარითა იტყოდა:
-საწყალობელ იქმნა უბადრუკი ვარსქენ, რამეთუ უარჰყო ჭეშმარიტი ღმერთი და აღიარა ატროშანი და შეერთო იგი უღრმთოთა"... ამ სიტყვებში უზარმაზარი ენერგიაა ჩადებული და ეს ენერგია შენ (მკითხველს) გავსებს და გაძლიერებს შინაგანად...
საკუთარ თავთან მარტო გტოვებს და გამათრახებს...
წარმოიდგინე, რამდენი ხანია გასული მას შემდეგ რაც...
მთელი თექვსმეტი საუკუნე, თითქმის და ახლაც ასე ძლიერია იაკობის სიტყვის გავლენა შენზე...
ქართული აზროვნება დგას ქართულ ლიტერატურაზე, ხოლო ქართული ლიტერატურიდან რამდენიმე საეტაპო თხზულების ჩამოთვლა შეგვიძლია
ესენია:
"შუშანიკის წამება"
"ვეფხისტყაოსანი"
"დავითიანი"
აი ეს სამი "დედაბოძია" ქართულ ლიტერატურის ისტორიაში, რომელთაც განსაზღვრეს ეპოქები, არა მხოლოდ ქართული ლიტერატურისა არამედ ქართული აზროვნებისა...
...და ჩვენ ქართველებიც ამიტომ ვართ, რომ არ გვავიწყდება - ჩვენი ენა ჩვენი ლიტერატურა... არ გვავიწყდება იაკობი, დავითი და შოთა რუსთველი...
მადლობთ წაკითხვისათვის
უცნობი ავტორი
მხატვარი - მახა მახაური
კორექტორი - ბესარიონ იორამაშვილი
რედაქტორი - გიგო ციბრუტაშვილი
ავტორი, მადლობას უხდის გამომცემლობა "ბომბორას" წიგნის გამოცემისთვის
სათაური უცნობია
"იყო მერვესა წელსა, სპარსთა მეფისასა კარად სამეფოდ წარემართა ვარსქენ პიტიახში..."
ასე იწყება გენიალური ქმნილება იაკობ ხუცესისა, რომელსაც სათაურად "სპარსეთის მეფის თავგადასავალი" კი არა და "შუშანიკის წამება" ჰქვია... დავიჯერო, რომ ეს ტექსტი ძველი ტექსტია??? და ახლა კი არა - V საუკუნეშია შექმნილი??? ცოტა ძნელია ამისი დაჯერება. რომ კითხულობ ტანში გბურძგლავს და შინაგანად თრთი და ეს თრთოლვა შენია და ვერავინ ვერ დაგიმტკიცებს, რომ თვალთმაქცობ და იცით რატომ ვერ დაგიმტკიცებს? იმიტომ რომ არ თვალთმაქცობ და ეს განცდა ნამდვილია...
დიდებულია, იაკობ ხუცესი თავის ამ ქმნილებაში. მისი ტექსტი თავისთავში შეიცავს უდიდეს მუსიკასა და შინაგან ექსპრესიულობას...
"ვითარცა ესმა ესე ნეტარსა შუშანიკს, დავარდა იგი ქვეყანასა ზედა და თავსა დამართ სცემდა და სიტყვითა მწარითა იტყოდა:
-საწყალობელ იქმნა უბადრუკი ვარსქენ, რამეთუ უარჰყო ჭეშმარიტი ღმერთი და აღიარა ატროშანი და შეერთო იგი უღრმთოთა"... ამ სიტყვებში უზარმაზარი ენერგიაა ჩადებული და ეს ენერგია შენ (მკითხველს) გავსებს და გაძლიერებს შინაგანად...
საკუთარ თავთან მარტო გტოვებს და გამათრახებს...
წარმოიდგინე, რამდენი ხანია გასული მას შემდეგ რაც...
მთელი თექვსმეტი საუკუნე, თითქმის და ახლაც ასე ძლიერია იაკობის სიტყვის გავლენა შენზე...
ქართული აზროვნება დგას ქართულ ლიტერატურაზე, ხოლო ქართული ლიტერატურიდან რამდენიმე საეტაპო თხზულების ჩამოთვლა შეგვიძლია
ესენია:
"შუშანიკის წამება"
"ვეფხისტყაოსანი"
"დავითიანი"
აი ეს სამი "დედაბოძია" ქართულ ლიტერატურის ისტორიაში, რომელთაც განსაზღვრეს ეპოქები, არა მხოლოდ ქართული ლიტერატურისა არამედ ქართული აზროვნებისა...
...და ჩვენ ქართველებიც ამიტომ ვართ, რომ არ გვავიწყდება - ჩვენი ენა ჩვენი ლიტერატურა... არ გვავიწყდება იაკობი, დავითი და შოთა რუსთველი...
მადლობთ წაკითხვისათვის
უცნობი ავტორი
Last edited by lama on 07 მარ 2009, 01:01, edited 1 time in total.
- pataputina
- იეტი კი არა და...
- Posts: 5201
- Joined: 10 სექ 2007, 14:29
- Location: ვალპე
ლამა
ბედნიერებაა რომ ვარსებობ, თორემ ნაღველს მივეცემოდი
http://pataputina.blogspot.com/
http://www.flickr.com/photos/me-xato
http://pataputina.blogspot.com/
http://www.flickr.com/photos/me-xato
ლამა
სონეტები
77 სონეტი
"უმწიკვლო მზერა და იარა ბიჭის სახეზე
მორიდებაა, რომ უყურებს ახლა იარებს
და ეს განცდები დაგროვილი ხვაშიადად-რე
უდიდეს განცდას დაიტევენ, როგორც ბავშვები"
სონეტი 99
"ნისლში ტკრციალი ტოტებისა დაუსრულებლად
ნიშანი არის მარტოობის, მარადისობის"
77 სონეტი
"უმწიკვლო მზერა და იარა ბიჭის სახეზე
მორიდებაა, რომ უყურებს ახლა იარებს
და ეს განცდები დაგროვილი ხვაშიადად-რე
უდიდეს განცდას დაიტევენ, როგორც ბავშვები"
სონეტი 99
"ნისლში ტკრციალი ტოტებისა დაუსრულებლად
ნიშანი არის მარტოობის, მარადისობის"









