ჯიპტური დავით გარეჯისაკენ 31/01/2009
Moderators: Kakha, Druides, Ketevan Guliashvili, Mta Mkvarebia, Kakha, Druides, Ketevan Guliashvili, Mta Mkvarebia, Kakha, Druides, Ketevan Guliashvili, Mta Mkvarebia, Kakha, Druides, Ketevan Guliashvili, Mta Mkvarebia
ჯიპტური დავით გარეჯისაკენ 31/01/2009
1. რეგიონი:
კახეთი
2. მარშრუტის დასახელება:
თბილისი - რუსთავი - საგარეჯო (დავითის ლავრა, უდაბნო, იოანე ნათლისმცემლის მონასტერი)-თბილისი
3. ხანგრძლივობა:
1 დღე
4. სირთულე:
მარტივი (თოვლი არ იყო)
5. გასვლის, ლაშქრობის ღირებულება
ბენზინი საშუალოდ 8 ლარი ერთ ადამიანზე, რესტორანი წყაროსთავში 16 ლარი.
6. მონაწილეთა რაოდენობა
თავიდან 18, ბოლოს 13 (დეტალები რეპორტაჟში)
7. გასვლის, ლაშქრობის 2განიზატორი
Gamarjoba Sakartvelo
8. დანიშნულების პუნქტთან უახლოესი დასახლებული პუნქტი:
საგარეჯო
9. მარშრუტის სიგრძე ტრანსპორტით:
150კმ
10. ფეხით გავლილი მანძილი:
იოანე ნათლისმცემლის მონასტერი - 400-600 მეტრი, დავით გარეჯი - 3-4 კილომეტრი დაახლოებით (ვინც ზუსტად იცით დაწერეთ)
11. სანახავი და ყურადღებამისაქცევი ადგილები:
ჩიჩხიტური, ჯანდარას ტბა
12. საბანაკე ადგილები:
არ ვიცი, უდაბნოში შეიძლება დაბანაკება?
13. სასმელი წყალი მარშრუტზე:
არ არის, ჯობია თადარიგი შორიდანვე დაიჭიროთ.
14. საჭირო აღჭურვილობა, რჩევები:
წყალი, საკვები, თბილი ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი (ისე ცხელოდა ვნანობდით რატომ მსუბუქად არ გვეცვა).
15. გასვლისთვის, ლაშქრობისთვის საუკეთესო დრო
ნებისმიერი (თოვლში ძალიან ლამაზი იქნება)
16. რისკები, საფრთხეები:
გველები.
17. გასვლის, ლაშქრობის შეფასება 10ბალიანი სისტემით
8.5, ექსპრომტ-ტური, ცოტა გზა აგვებნა, მაგრამ საბოლოოდ შესანიშნავად მოვიარეთ დაგეგმილი ადგილები.
18. GPS ტრეკი
http://bin.ge/file/6060/Davit-gareji-20 ... 1.rar.html
კახეთი
2. მარშრუტის დასახელება:
თბილისი - რუსთავი - საგარეჯო (დავითის ლავრა, უდაბნო, იოანე ნათლისმცემლის მონასტერი)-თბილისი
3. ხანგრძლივობა:
1 დღე
4. სირთულე:
მარტივი (თოვლი არ იყო)
5. გასვლის, ლაშქრობის ღირებულება
ბენზინი საშუალოდ 8 ლარი ერთ ადამიანზე, რესტორანი წყაროსთავში 16 ლარი.
6. მონაწილეთა რაოდენობა
თავიდან 18, ბოლოს 13 (დეტალები რეპორტაჟში)
7. გასვლის, ლაშქრობის 2განიზატორი
Gamarjoba Sakartvelo
8. დანიშნულების პუნქტთან უახლოესი დასახლებული პუნქტი:
საგარეჯო
9. მარშრუტის სიგრძე ტრანსპორტით:
150კმ
10. ფეხით გავლილი მანძილი:
იოანე ნათლისმცემლის მონასტერი - 400-600 მეტრი, დავით გარეჯი - 3-4 კილომეტრი დაახლოებით (ვინც ზუსტად იცით დაწერეთ)
11. სანახავი და ყურადღებამისაქცევი ადგილები:
ჩიჩხიტური, ჯანდარას ტბა
12. საბანაკე ადგილები:
არ ვიცი, უდაბნოში შეიძლება დაბანაკება?
13. სასმელი წყალი მარშრუტზე:
არ არის, ჯობია თადარიგი შორიდანვე დაიჭიროთ.
14. საჭირო აღჭურვილობა, რჩევები:
წყალი, საკვები, თბილი ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი (ისე ცხელოდა ვნანობდით რატომ მსუბუქად არ გვეცვა).
15. გასვლისთვის, ლაშქრობისთვის საუკეთესო დრო
ნებისმიერი (თოვლში ძალიან ლამაზი იქნება)
16. რისკები, საფრთხეები:
გველები.
17. გასვლის, ლაშქრობის შეფასება 10ბალიანი სისტემით
8.5, ექსპრომტ-ტური, ცოტა გზა აგვებნა, მაგრამ საბოლოოდ შესანიშნავად მოვიარეთ დაგეგმილი ადგილები.
18. GPS ტრეკი
http://bin.ge/file/6060/Davit-gareji-20 ... 1.rar.html
Last edited by NeoZ on 03 თებ 2009, 10:15, edited 3 times in total.
Life after road.
Ð’ любом деле ценитÑÑ Ñ…Ð¾Ñ€Ð¾ÑˆÐ¸Ð¹ инÑтрумент: он не проÑто облегчает труд – он вызывает желание работать.
Ð’ любом деле ценитÑÑ Ñ…Ð¾Ñ€Ð¾ÑˆÐ¸Ð¹ инÑтрумент: он не проÑто облегчает труд – он вызывает желание работать.
ჯიპტური დავით გარეჯისაკენ 31/01/2009
NeoZ
დაგვიანებაზე, ძმაო, ჯარიმაა...
ახლა, ჯარიმის სახით, რეპორტაჟი და ფოტოები მოაყოლე, თორემ ეგრე ადვილად ვერ გამოძვრები
დაგვიანებაზე, ძმაო, ჯარიმაა...
ახლა, ჯარიმის სახით, რეპორტაჟი და ფოტოები მოაყოლე, თორემ ეგრე ადვილად ვერ გამოძვრები

ჯიპტური დავით გარეჯისაკენ 31/01/2009
დიდი მადლობა ყველა მონაწილეს, შესანიშნავად მოვიარეთ დაგეგმილი ადგილები.
შევიკრიბეთ მცირედი დაგვიანებებით, გადავნაწილდით მანქანებში და გავედით 4 მანქანა.
გადაწყდა რომ დავით გარეჯში გავემართებოდით რუსთავის მხრიდა, მოვინახულებდით იოანე ნათლისმცემლის მონასტერს, შემდეგ დავით გარეჯის სამონასტრო კომპლექსს და ბოლოს ვივახმშმებდით წყაროსთავში მდებარე რესტორანში.
ნაია - პაჯერო იო
neo... (ჩემი ერთ-ერთი პლიუსი ქოზიფაში) - შევროლე გეო ტრეკერი
xoze - ნისან პასფაინდერი
მე - შევროლე გეო ტრეკერი
შევთანხმდით რომ შევავსებდით ავზებს და ერთმანეთს შევხვდებოდით რუსთავის შესასვლელში. როგორც შემდეგ გაირკვა Gamarjoba Sakartvelos უთქვია საკვებიც მოიმარეგეთო, რაც ჩვენ და კიდევ neo...-ს ეკიპაჟმა ვერ გავიგეთ რატომღაც
რაც შემდგომ აისახა შიმშილის მომატებულ გრძნობაში 
კიდევ კარგი ჩვენს მგზავრებს თებროსა და რუსკიტოს წამოღებული ქონდათ საგზალი და გაგვიმასპინძლდნენ გზაზე, თორემ გაგვიჭირდებოდა ბოლომდე გაძლება.
შევიკრიბეთ რუსთავის შესასვლელში, ცოტა xoze-მ დაიგვიანა, აღმოჩნდა რომ აგს-ზე გამმართველს სათანადო ყურადღება არ მიუქცევია დროულად და თან სხვა ოქტანობის საწვავი ჩაუსხია.
ამასობაში პატრულმაც გადაგვამოწმა, როგორც გზის ნაპირზე საეჭვოდ მდგარი რაღაც ნიშნით გაერთიანებული ადამიანები და აღმოჩნდა რომ ერთ-ერთი მათგანი neo... -ს ნაცნობი აღმოჩნდა და შემოწმების პროცესიც დამოკლდა და გამარტივდა
xoze-ს მოსვლის შემდეგ გავუდექით გზას.
შევიკრიბეთ მცირედი დაგვიანებებით, გადავნაწილდით მანქანებში და გავედით 4 მანქანა.
გადაწყდა რომ დავით გარეჯში გავემართებოდით რუსთავის მხრიდა, მოვინახულებდით იოანე ნათლისმცემლის მონასტერს, შემდეგ დავით გარეჯის სამონასტრო კომპლექსს და ბოლოს ვივახმშმებდით წყაროსთავში მდებარე რესტორანში.
ნაია - პაჯერო იო
neo... (ჩემი ერთ-ერთი პლიუსი ქოზიფაში) - შევროლე გეო ტრეკერი
xoze - ნისან პასფაინდერი
მე - შევროლე გეო ტრეკერი
შევთანხმდით რომ შევავსებდით ავზებს და ერთმანეთს შევხვდებოდით რუსთავის შესასვლელში. როგორც შემდეგ გაირკვა Gamarjoba Sakartvelos უთქვია საკვებიც მოიმარეგეთო, რაც ჩვენ და კიდევ neo...-ს ეკიპაჟმა ვერ გავიგეთ რატომღაც


კიდევ კარგი ჩვენს მგზავრებს თებროსა და რუსკიტოს წამოღებული ქონდათ საგზალი და გაგვიმასპინძლდნენ გზაზე, თორემ გაგვიჭირდებოდა ბოლომდე გაძლება.
შევიკრიბეთ რუსთავის შესასვლელში, ცოტა xoze-მ დაიგვიანა, აღმოჩნდა რომ აგს-ზე გამმართველს სათანადო ყურადღება არ მიუქცევია დროულად და თან სხვა ოქტანობის საწვავი ჩაუსხია.
ამასობაში პატრულმაც გადაგვამოწმა, როგორც გზის ნაპირზე საეჭვოდ მდგარი რაღაც ნიშნით გაერთიანებული ადამიანები და აღმოჩნდა რომ ერთ-ერთი მათგანი neo... -ს ნაცნობი აღმოჩნდა და შემოწმების პროცესიც დამოკლდა და გამარტივდა

xoze-ს მოსვლის შემდეგ გავუდექით გზას.
Life after road.
Ð’ любом деле ценитÑÑ Ñ…Ð¾Ñ€Ð¾ÑˆÐ¸Ð¹ инÑтрумент: он не проÑто облегчает труд – он вызывает желание работать.
Ð’ любом деле ценитÑÑ Ñ…Ð¾Ñ€Ð¾ÑˆÐ¸Ð¹ инÑтрумент: он не проÑто облегчает труд – он вызывает желание работать.
ჯიპტური დავით გარეჯისაკენ 31/01/2009
ARCHILI
კომპიუტერში გადასაწერი სადენი არ მაქვს მე, როგორც კი შევძლებ გადმოწერას მაშინათვე ავტირთვავ.
კომპიუტერში გადასაწერი სადენი არ მაქვს მე, როგორც კი შევძლებ გადმოწერას მაშინათვე ავტირთვავ.
Life after road.
Ð’ любом деле ценитÑÑ Ñ…Ð¾Ñ€Ð¾ÑˆÐ¸Ð¹ инÑтрумент: он не проÑто облегчает труд – он вызывает желание работать.
Ð’ любом деле ценитÑÑ Ñ…Ð¾Ñ€Ð¾ÑˆÐ¸Ð¹ инÑтрумент: он не проÑто облегчает труд – он вызывает желание работать.
ჯიპტური დავით გარეჯისაკენ 31/01/2009
მოკლედ, მას შემდეგ, რაც მე ვანსკის დაბადების დღიდან გამოუძინებელი "ნაბახუსევზე" ჯიპტურელებს შევუერთდი გოგას მოწვევითა და თხოვნით (რისთვისაც კიდევ ერთხელ დიდ მადლობას გადავუხდი ნაიასა და გოგას), ორი ლიკანი და ბორჯომი მივირთვი, შემდეგ გოგას "უტყუარი" ალღოს წყალობით დაუგეგმავად 30 ზედმეტი კილომეტრი გავიარეთ, სრულიად რომ არ ვაპირებდით, ვნახეთ სოფელი "გამარჯობა" კი არა და "გამარჯვება" (ახლა მივხვდი, რატომ მოვინახულეთ ეს სოფელი
)...
შემდეგ ისევ "დავწრიულდით" (იგულისხმება "დაკრუგვა") და ისევ ვარდანაშვილის წყალობით სწორი გადასახვევი ვიპოვნეთ, შემდეგ კი გავეშურეთ გარეჯის იოანე ნათლისმცემლისაკენ...
მივუახლოვდით. გადმოვიდნენ. გადმოვედი. "გაჩითეს" ფოტოაპარატები. გავჩითე ჩემი მობილური.
და...


შემდეგ ისევ "დავწრიულდით" (იგულისხმება "დაკრუგვა") და ისევ ვარდანაშვილის წყალობით სწორი გადასახვევი ვიპოვნეთ, შემდეგ კი გავეშურეთ გარეჯის იოანე ნათლისმცემლისაკენ...
მივუახლოვდით. გადმოვიდნენ. გადმოვედი. "გაჩითეს" ფოტოაპარატები. გავჩითე ჩემი მობილური.
და...

ჯიპტური დავით გარეჯისაკენ 31/01/2009
ხშირ-ხშირად ვჩერდებოდით... გოგა ხან გზას არკვევდა და ხან ფოტომომსახურებას ეწეოდა... პირველი 49 გაჩერება ჯიპტურელებმა (ვინც ბრიგადირს არ იცნობდა) დუმილით გადაიტანეს, შემდეგი 94 გაჩერება წუწუნი დაიწყეს, შემდეგი 52-ზე უკვე აღელვება დაიწყეს, მერე გაბრაზდნენ, განრისხდნენ (ისე, რომ თვითონაც ვერ მიხვდნენ)... ბოლოს ხელი ჩაიქნიეს და ასე, გადმოსულები მოთმინებით უყურებდნენ სიტუაციას:

