ლობო
guruli
ჰო რავიცი სულ მესმის სჰარიანებიო და მე ჯერ არავინ ამსჰარებია ნუ ერტი გამონაკლისის გარდა სჰემრუკზაკზე რომ დაჯდა და ადგომა აგარ უნდოდა
კაცო ნუ მეკაიფები ეჰლა კველგან ჰოარ ვიკნებოდი ნამკოფი
აი, აი - მე კი მეგონა, რომ იყავი. შენი დღე და მოსწრება სულ დადიხარ - აგერ, კარავზე ბილიკიდან რომ დაიწყე წანწანლი, გაიეტდი უკვე და თუშეთი არ გინახამს?

ეგ კი არა, მე რაჭაშიც ვარ ნამყოფი და შენ!!! ეეჰ...
საჯიჰვეები კიდე უჰვად მინაჰამს ტუსჰეტსჰი ოგონდ ჯიჰვი არა
ჰოდა, იქ პირდაპირ უყურებ ჯიხვებსო. თანაც, რაკი უკაცრიელი მხარეა, ძაან დაბლა ჩამოდიანო.
ფსიტიო ტუ ნიამორიო მგონი
ფსიტი ანუ არჩვი. ნიამორებს ომალოდან დაგანახებდნენ, თუ დაინტერესდებოდი - იქ გამოდიან ერთ ადგილას დილა-საღამოს. მარილიანი ადგილიაო და...
ეგრე კაჰეტსჰი ერტ პაპუტკის მდგოლს ვუტჰარი პირველად ვარ კაჰეტსჰი მეტკი და მტელი კაჰეტი სჰემომატარა მანკანიტ... რასმერცჰოდა
ჰო რუსი მესაზგვრეები რომ კარგად კეტავენ საზგვრებს ვიცი.. ცჰვენებიც რომ ვერ დაიცავენ აგრესიისგან ეგეც.. ის მოპარული 800 ცჰვარიც რუსმა მესაზგვრეებმა გადმორეკეს უკან როგორც ვტკვი მაგრამ რაზრიაკვს ეგეტ საზგვრისდაცვის პოლიტიკას ტუ იმის რესურსებს ვერ უკრიან ტავს საზგვარზე რომ მესაზგვრემ ტავისი საკმე გააკეტოს?
მე მაინც არ მგონია, რომ საქონლის ქურდობა დღეს მასეთი მასიური იყოს. მსგავსი იქ არაფერი გამიგონია. მეორე ასვლაზე სულაც დიკლოში გავათენეთ ერთი ღამე და არც იმათ უთქვამთ რამე.
ადრე, როცა ხდებოდა, ნაცნობების დახმარებით მშვენივრად ახერხებდნენ საქონლის დაბრუნებას. საზღვრის ცაკეტვას ახლა ის უარყოფითი აქვს, რომ თუსები ლეკებს უკვე ვერ ეკონტაქტებიან და საუკუნეების მანძილზე ჩამოყალიბებული ურთიერთობები ქრება, იკარგება. არადა, ბევრს დღესაც ჰყავს იქ ძმადნაფიცები, ახლობლები, მაგრამ ვერ მიდიან. ლეკები დრეს ხუშეთიდან - საზღვრის გადაღმა ლეკური სოფელია, ომალოში სავაჭროდ გადმოდიან, მაგრამ იშვიათად. უკვე მესაზღვრეები არ ატარებენ.
და მაგ მეცხვარეებთან შენს სტუმრობას რაც შეეხება, როცა ჟველურთელებს ეგ მიზეზი ვუთხარი, თურმე მწყემსმა ნადირის შიშით ტბაზე ღამე არ დატოვა-მეთქი, გაეცინათ - ეტყობა, მაგ მწყემსს ან მოსაუბრე უნდოდა, ან - დალევა და მაგიტომ უთხრა მასეთი რამეები, თორემ სადაა ისეთი ნადირი, ღამე გარეთ დარჩენა საშიში იყოსო.
