Toma wrote:ფრიდონ გენაცვალე მაგ ლამაზი იდეების გენერატორში
მეც მანდ მიგულეთ
ოღონდ ვერ ვხვდები როგორ იქნება, ბაქოში ჩავალთ მატარებლით, შევხვდებით განთიადს და მერე იქიდან წამოვალთ რა ტრანსპორტით????? რომ გონიოში ჩამოუსწროთ მზეს. ბაქოში ვიქირავებთ მინიბუსს???? თუ თბილისიდანაც მინიბუსით ჩავალთ ბაქოში მზესთან პაემანზე???? აუუუუ უკვე ძალიან მინდა. მზესთან პაემანი, მერე მთელი დღე მზესთან ერთად და ბოლოს ძილისპირული მზესთან (უმასგრეს).

მე ასე წარმომედგინა- ექსპედიცია ჯიპებით, შეიძლება ოფ-როუდერებთან ერთად,
ხალხი ჩადის წინად ღით ბაქოში გათიადს ხვდება იქ და მოუყვება გზას დასავლეთისაკენ. საშუალოდ 90 კმ/სთ სავსსებით საკმარისი სიჩქარეა იმისათვის, რომ უკვე გონოში (ან სხვა უკეთეს ადგილზე) ჯგუფი დროულად ჩავიდეს და ზღვაზე დაისი ნახოს/დააფიქსიროს.
მაგრამ მეორე, ა.ვ. "ეკონომ-პლანიც" სავსებით შესაძლებელია.
ანუ როცა ჯგუფი წინა დღით მატარებლით ჩავა ბაქოში, მოისეირნებს, მოისვენებს, მიკრო ავტობუსს შეუთანმდებ თბილისამდე მგზავრობის თაობაზე.
ჰოდა ასე, მეორე დილით, განთიადის შემდეგ, ამ დაჯავშნილი მინიბუსით, ესქსპრესად თბილისამდე (ალბათ სადღაც 7 სთ) და მერ უკვე თბილისიდან, ისევ წინასწარ გახაზირებული სხვა მინიბუსით გონომდე.
”ეკონომ-პლანში” დროის ბიუჯეტი უფრო შეზღუდულია მაგრამ .... მოგზაურობის საწყისიც, თვად პროცესიც და საბოლოო მიზანი იმედია სრულად აანაზღაურებს ყველა შესაძლო უხერხულობას და დროებით დისკომფორტებს.
თუმცა
მე პირადა პირველი, ჯიპ-ტურ ვარიანტი უფრო უკეთესი მგონია და არა კომფორტის გამო, არა აქ სხვა რეზოანებია.
1. კარგი და სერიოზული ხალხია ოფროუდერებ და მათთან ერთად მეტი შანსია რომ სერიოზული, ექსპედიციური სახე მიეცემა ამ ღონისძიებას;
2. უფრო რეალური ხდება ”მზის მადევარობის” ტრადიციად ქცევა თავისი ლოგო-სლოგანებით და შემდგომი ”პაბლიკ რილეიშნებით.... ”ზის მადევარი”2011; 2012 და ა.შ.
3. დაზოგილი დრო.
მოკლედ ვნახოთ, როდის და როგრო მოხერხდება ეს ყველაფერი
