ლამა
Moderators: Druides, ilia, Druides, ilia, Druides, ilia, Druides, ilia
ლამა
მე არ მესმის ამ ნაძირლობას რა დავარქვა?????
მოვთხოვოთ პასუხი არამზადა დეკანოზ მაქსიმე ჭანტურიას!
გაზიარება
დღეს, 16:48-ზე
2009 წლის მაისში სოჭში გაიმართა კრემლის მიერ ორგანიზებული "საქართველოს ხალხთა კონგრესი", სადაც ბიზნესმენმა ალიკა–რინოკ–ალექსანდრე ებრალიძემ გამოაცხადა თავისი გადაწყვეტილება, რომ გახდეს საქართველოს პრეზიდენტი. კრემლის მიერ ორგანიზებული ეს ანტიქართული ყრილობა საქართველოს კათოლიკოს–პატრირქის სახელით დალოცა დეკანოზმა მაქსიმე (ნამდვილი სახელი მურთაზ) ჭანტურიამ. საეკლესიო სამართლის მიხედვით ეს ნიშნავს, რომ ალექსანდრე ებრალიძე, გოჩა ძასოხოვი, პეტრე ჩხეიძე და ერთმორწმუნე კრემლის სხვა გოშიები დალოცა ყოველმა მართლმადიდებელმა ქართველმა:
http://www.youtube.com/watch?v=IDkxmm_l ... r_embedded#
შეუთანხმა თავისი ეს დალოცვა კათოლიკოს–პატრიარქმა საქართველოს ეკლესიას?
რა სინდისით დალოცა დეკანოზმა მაქსიმე ჭანტურიამ ანტიქართული თავყრილობა?
დეკანოზი მაქსიმე ჭანტურია წლების განმავლობაში იყო მოსკოვის ქართული ეკლესიის მღვდელი და იქ იქცეოდა, როგორც ჩამოყალიბებული არამზადა. არც მოსკოვის ქართულენოვანი ეკლესიის ფაქტზე:
http://blagovest-info.ru/index.php?ss=2&s=3&id=6204
http://blagovest-info.ru/index.php?ss=2&s=3&id=6494
არც რუსეთიდან ქართველების დეპორტაციაზე და არც რუსეთის მიერ საქართველოს მიმართ განხორციელებულ აგრესიაზე მას ხმა არ ამოუღია. პირიქით, მაქსიმალურად პირმოთნეობდა რუსების წინაშე:
http://blagovest-info.ru/index.php?ss=2&s=3&id=22194
დღეს დეკანოზი მაქსიმე ჭანტურია არის სანაპიროზე (ვარანცოვზე) წმ. ნიკოლოზის ეკლესიის წინამძღვარი. მივმართავ ქართულ მედიას, ჟურნალისტებს, რომ დაუსვან მას კითხვები, მოსთხოვონ პასუხი თუ რატომ წავიდა სოჭში ქართველი მართლმადიდებლების სახელით. მისი მობილურია 895 93 71 11.
ერთხელ, ზოოპარკში ვასეირნებდი შვილებს და იქ შემხვდა დეკანოზი მაქსიმე ჭანტურია, რომელიც სასულიერო აკადემიაში ჩემი სტუდენტი იყო. მე ვკითხე მას თუ რატომ იქცეოდა ასე ლაჩრულად. მამა მაქსიმემ მიპასუხა, რომ მოსკოვში ხმის ამოღება ძალიან საშიშია და თან ხომ იცი შვილები მყავს და ჭამა ხომ უნდათო. მეც მყავს ორი შვილი, მაგრამ თქვენ წარმოიდგინეთ მათ ჭამა არ უნდათ. როდესაც ჩემი პირველი შვილი დაიბადა, მთელი სამშობიარო გაოცდა, რადგან დაიბადა ჩიტი. მეორე შვილის დაბადებასაც სულმოუთქმელად ველოდებოდი. საოცარია, მაგრამ ისევ ჩიტი დაიბადა. ასე რომ, ჩემი შვილები ჩიტები არიან. სახარება კი რას გვეუბნება? რას გვეუბნება მოციქული მათე? მიჰხედეთ, - ამბობს იგი, მფრინველთა ცისათა, - რომლებიც ასე უზრუნველად დაფრინავენ ჰაეროვან სივრცეში; რამეთუ არა ჰსთესუენ, არცა ჰმკიან, არცა შეიკრებენ საუნჯეთა, და მაინც არ იხოცებიან შიმშილით, რადგან მამა თქუენი ზეცათა ჰზრდის მათ (მათე 6, 26-30).
ვასილ კობახიძე
მოვთხოვოთ პასუხი არამზადა დეკანოზ მაქსიმე ჭანტურიას!
გაზიარება
დღეს, 16:48-ზე
2009 წლის მაისში სოჭში გაიმართა კრემლის მიერ ორგანიზებული "საქართველოს ხალხთა კონგრესი", სადაც ბიზნესმენმა ალიკა–რინოკ–ალექსანდრე ებრალიძემ გამოაცხადა თავისი გადაწყვეტილება, რომ გახდეს საქართველოს პრეზიდენტი. კრემლის მიერ ორგანიზებული ეს ანტიქართული ყრილობა საქართველოს კათოლიკოს–პატრირქის სახელით დალოცა დეკანოზმა მაქსიმე (ნამდვილი სახელი მურთაზ) ჭანტურიამ. საეკლესიო სამართლის მიხედვით ეს ნიშნავს, რომ ალექსანდრე ებრალიძე, გოჩა ძასოხოვი, პეტრე ჩხეიძე და ერთმორწმუნე კრემლის სხვა გოშიები დალოცა ყოველმა მართლმადიდებელმა ქართველმა:
http://www.youtube.com/watch?v=IDkxmm_l ... r_embedded#
შეუთანხმა თავისი ეს დალოცვა კათოლიკოს–პატრიარქმა საქართველოს ეკლესიას?
რა სინდისით დალოცა დეკანოზმა მაქსიმე ჭანტურიამ ანტიქართული თავყრილობა?
დეკანოზი მაქსიმე ჭანტურია წლების განმავლობაში იყო მოსკოვის ქართული ეკლესიის მღვდელი და იქ იქცეოდა, როგორც ჩამოყალიბებული არამზადა. არც მოსკოვის ქართულენოვანი ეკლესიის ფაქტზე:
http://blagovest-info.ru/index.php?ss=2&s=3&id=6204
http://blagovest-info.ru/index.php?ss=2&s=3&id=6494
არც რუსეთიდან ქართველების დეპორტაციაზე და არც რუსეთის მიერ საქართველოს მიმართ განხორციელებულ აგრესიაზე მას ხმა არ ამოუღია. პირიქით, მაქსიმალურად პირმოთნეობდა რუსების წინაშე:
http://blagovest-info.ru/index.php?ss=2&s=3&id=22194
დღეს დეკანოზი მაქსიმე ჭანტურია არის სანაპიროზე (ვარანცოვზე) წმ. ნიკოლოზის ეკლესიის წინამძღვარი. მივმართავ ქართულ მედიას, ჟურნალისტებს, რომ დაუსვან მას კითხვები, მოსთხოვონ პასუხი თუ რატომ წავიდა სოჭში ქართველი მართლმადიდებლების სახელით. მისი მობილურია 895 93 71 11.
ერთხელ, ზოოპარკში ვასეირნებდი შვილებს და იქ შემხვდა დეკანოზი მაქსიმე ჭანტურია, რომელიც სასულიერო აკადემიაში ჩემი სტუდენტი იყო. მე ვკითხე მას თუ რატომ იქცეოდა ასე ლაჩრულად. მამა მაქსიმემ მიპასუხა, რომ მოსკოვში ხმის ამოღება ძალიან საშიშია და თან ხომ იცი შვილები მყავს და ჭამა ხომ უნდათო. მეც მყავს ორი შვილი, მაგრამ თქვენ წარმოიდგინეთ მათ ჭამა არ უნდათ. როდესაც ჩემი პირველი შვილი დაიბადა, მთელი სამშობიარო გაოცდა, რადგან დაიბადა ჩიტი. მეორე შვილის დაბადებასაც სულმოუთქმელად ველოდებოდი. საოცარია, მაგრამ ისევ ჩიტი დაიბადა. ასე რომ, ჩემი შვილები ჩიტები არიან. სახარება კი რას გვეუბნება? რას გვეუბნება მოციქული მათე? მიჰხედეთ, - ამბობს იგი, მფრინველთა ცისათა, - რომლებიც ასე უზრუნველად დაფრინავენ ჰაეროვან სივრცეში; რამეთუ არა ჰსთესუენ, არცა ჰმკიან, არცა შეიკრებენ საუნჯეთა, და მაინც არ იხოცებიან შიმშილით, რადგან მამა თქუენი ზეცათა ჰზრდის მათ (მათე 6, 26-30).
ვასილ კობახიძე
ლამა
უნათლავი ჩვილები ჯოჯოხეთში - სინოდის 2000 წლის 14 დეკემბრის დადგენილება
V. წმიდა სინოდმა განიხილა მოუნათლავად გარდაცვლილ ჩვილთა და მუცელში მოწყვეტილთა ცხოვნების საკითხი.
წმიდა სინოდმა განაჩინა: პიროვნების სულის ცხოვნების შესახებ ეკლესიური მოძღვრება გვასწავლის, რომ ცხოვნებისათვის აუცილებელია ცოდვების მიტევება. წმ. იოანეს სახარებაში წერია: უკეთუ ვინმე არა იშვეს მეორედ, ვერ ხელეწიფების ხილვად სასუფეველი ღმრთისა“ (იოანე 3.3).
მეორედ შობა ნიშნავს ახალი ადამიანის სულიერ დაბადებას. სარწმუნოების სიმბოლოს IX მუხლის მიხედვით, ცოდვათა მიტევება შესაძლებელია ნათლისღებით: „აღვიარებ ერთსა ნათლისღებასა მოსატევებელად ცოდვათა“ - კართაგენის საეკლესიო კრების 110-ე მუხლის თანახმად ჩვილებიც ნათელს იღებენ ცოდვათა მისატევებლად“. ამ კანონით კართაგენის საეკლესიო კრება გვახსენებს, რომ ყოველ პიროვნებას, გარდა პირადი ცოდვებისა, გააჩნია აგრეთვე ადამისმიერი ანუ პირველქმნილი ცოდვაც. აქედან გამომდინარე, ბუნებრივია, რომ ჩვილებიც, რომელტაც არ გააჩნიათ პირადი ცოდვები, საჭიროებენ ნათლისღებას, რათა განიწმიდონ პირველქმნილი ცოდვისაგან.
სახარების მიხედვით ნათლისღებაში იგულისხმება ასევე ჯვარცმა და სიკვდილი. უფალი ბრძანებს: „სასუმელი სამე ჩემი შესუათ, და ნათლისღება, რომელი მე ნათელ ვიღო, ნათელ-იღოთ...“ (მათე 20,23). ამიტომ, ქრისტესათვის წამებულნი, რომელთაც არ ჰქონდათ მიღებული წყლით ნათლობა, ღვთის მადლით განიწმინდებიან ცოდვათაგან, ანუ იშვებიან მეორედ და ისევე, როგორც ნათელღებულნი, დაიმკვიდრებენ ცათა სასუფეველს ანუ ცხონდებიან.
ყოველივე ზემოთქმულიდან გამომდინარე, მეორედ შობის ანუ ცოდვათაგან განწმენდის გარეშე სასუფევლის დამვკიდრება ანუ სულის ცხონება შეუძლებელია.
V. წმიდა სინოდმა განიხილა მოუნათლავად გარდაცვლილ ჩვილთა და მუცელში მოწყვეტილთა ცხოვნების საკითხი.
წმიდა სინოდმა განაჩინა: პიროვნების სულის ცხოვნების შესახებ ეკლესიური მოძღვრება გვასწავლის, რომ ცხოვნებისათვის აუცილებელია ცოდვების მიტევება. წმ. იოანეს სახარებაში წერია: უკეთუ ვინმე არა იშვეს მეორედ, ვერ ხელეწიფების ხილვად სასუფეველი ღმრთისა“ (იოანე 3.3).
მეორედ შობა ნიშნავს ახალი ადამიანის სულიერ დაბადებას. სარწმუნოების სიმბოლოს IX მუხლის მიხედვით, ცოდვათა მიტევება შესაძლებელია ნათლისღებით: „აღვიარებ ერთსა ნათლისღებასა მოსატევებელად ცოდვათა“ - კართაგენის საეკლესიო კრების 110-ე მუხლის თანახმად ჩვილებიც ნათელს იღებენ ცოდვათა მისატევებლად“. ამ კანონით კართაგენის საეკლესიო კრება გვახსენებს, რომ ყოველ პიროვნებას, გარდა პირადი ცოდვებისა, გააჩნია აგრეთვე ადამისმიერი ანუ პირველქმნილი ცოდვაც. აქედან გამომდინარე, ბუნებრივია, რომ ჩვილებიც, რომელტაც არ გააჩნიათ პირადი ცოდვები, საჭიროებენ ნათლისღებას, რათა განიწმიდონ პირველქმნილი ცოდვისაგან.
სახარების მიხედვით ნათლისღებაში იგულისხმება ასევე ჯვარცმა და სიკვდილი. უფალი ბრძანებს: „სასუმელი სამე ჩემი შესუათ, და ნათლისღება, რომელი მე ნათელ ვიღო, ნათელ-იღოთ...“ (მათე 20,23). ამიტომ, ქრისტესათვის წამებულნი, რომელთაც არ ჰქონდათ მიღებული წყლით ნათლობა, ღვთის მადლით განიწმინდებიან ცოდვათაგან, ანუ იშვებიან მეორედ და ისევე, როგორც ნათელღებულნი, დაიმკვიდრებენ ცათა სასუფეველს ანუ ცხონდებიან.
ყოველივე ზემოთქმულიდან გამომდინარე, მეორედ შობის ანუ ცოდვათაგან განწმენდის გარეშე სასუფევლის დამვკიდრება ანუ სულის ცხონება შეუძლებელია.
ლამა
მაშინ მოუნათლავად გარცავლილი აბორტოთ ბავშვები მგონი არ უნდა მოხვდნენ ჯოჯოხეთში რადგან ისინი წამების შედეგად იღუპებიან....
ვაჩუქოთ ერთმანეთს სიყვარული
ლამა
თუთბერიძის მიმდევარიაNinukala wrote:ისე lama ასეთ რამეებს რატომ დებ აქ?
ოღონდ მართლა

ლამა
ეჰ.... სამწუხაროა....paata_ wrote:თუთბერიძის მიმდევარიაNinukala wrote:ისე lama ასეთ რამეებს რატომ დებ აქ?
ოღონდ მართლა

ვაჩუქოთ ერთმანეთს სიყვარული
ლამა
კახა, ძალიან მტკივნეულია ასეთი რამის წაკითხვა და ეგრე გულს ნუ გვიხეთქავ ხოლმე ძმობილო.lama wrote:უნათლავი ჩვილები ჯოჯოხეთში - სინოდის 2000 წლის 14 დეკემბრის დადგენილება
V. წმიდა სინოდმა განიხილა მოუნათლავად გარდაცვლილ ჩვილთა და მუცელში მოწყვეტილთა ცხოვნების საკითხი.
წმიდა სინოდმა განაჩინა: პიროვნების სულის ცხოვნების შესახებ ეკლესიური მოძღვრება გვასწავლის, რომ ცხოვნებისათვის აუცილებელია ცოდვების მიტევება. წმ. იოანეს სახარებაში წერია: უკეთუ ვინმე არა იშვეს მეორედ, ვერ ხელეწიფების ხილვად სასუფეველი ღმრთისა“ (იოანე 3.3).
მეორედ შობა ნიშნავს ახალი ადამიანის სულიერ დაბადებას. სარწმუნოების სიმბოლოს IX მუხლის მიხედვით, ცოდვათა მიტევება შესაძლებელია ნათლისღებით: „აღვიარებ ერთსა ნათლისღებასა მოსატევებელად ცოდვათა“ - კართაგენის საეკლესიო კრების 110-ე მუხლის თანახმად ჩვილებიც ნათელს იღებენ ცოდვათა მისატევებლად“. ამ კანონით კართაგენის საეკლესიო კრება გვახსენებს, რომ ყოველ პიროვნებას, გარდა პირადი ცოდვებისა, გააჩნია აგრეთვე ადამისმიერი ანუ პირველქმნილი ცოდვაც. აქედან გამომდინარე, ბუნებრივია, რომ ჩვილებიც, რომელტაც არ გააჩნიათ პირადი ცოდვები, საჭიროებენ ნათლისღებას, რათა განიწმიდონ პირველქმნილი ცოდვისაგან.
სახარების მიხედვით ნათლისღებაში იგულისხმება ასევე ჯვარცმა და სიკვდილი. უფალი ბრძანებს: „სასუმელი სამე ჩემი შესუათ, და ნათლისღება, რომელი მე ნათელ ვიღო, ნათელ-იღოთ...“ (მათე 20,23). ამიტომ, ქრისტესათვის წამებულნი, რომელთაც არ ჰქონდათ მიღებული წყლით ნათლობა, ღვთის მადლით განიწმინდებიან ცოდვათაგან, ანუ იშვებიან მეორედ და ისევე, როგორც ნათელღებულნი, დაიმკვიდრებენ ცათა სასუფეველს ანუ ცხონდებიან.
ყოველივე ზემოთქმულიდან გამომდინარე, მეორედ შობის ანუ ცოდვათაგან განწმენდის გარეშე სასუფევლის დამვკიდრება ანუ სულის ცხონება შეუძლებელია.
ამ საკითხებში შენ კვლავაც ცდები, ის რაც სინოდმამიიღო, არ ნიშნავს იმ სათაურს, რაც შენ დაწერე...
მსგავს შემთხვევაში, როცა საქმე ახალშობილ გარდაცვლილებს ან მუცლიდან მოწყვეტილებს ეხება, იგულისხმება, რომ ჩვილთა და არდაბადებულთა სულები ჯოჯოხეთსი კი არ ხვდებიან, არამედ აბრაამის წიაღში და დანარჩენი კი, ცხადია, ღვთის ნებით...
ჩემო საყვარელო ძმაო, ძალიან გთხოვ, ასეთი რაღაცეების დაწერის დროს კარგად დაფიქრდე, რომ შენმა დაპოსტილმა ადმიანები არ დააზიანოს.
მიმიხვდები, რასაც ვგულისხმობ.
ყველას ძალიან გვიყვარხარ და გაფასებთ, ოღონდ, ამ თემებთან მეტი სიფრთხილე გმართებს...
ლამა
იესომ თქვა: - ცათა სასუფეველი მწყემსსა გავს, რომელსაც ასი ცხვარი ყავდა.
ერთ მათგანს გზა აებნა და ეს იყო ყველაზე დიდი დანაკლისი, რამეთუ მწყემსმა
ოთხმოცდაცხრამეტი ცხვარი მიატოვა და ეძებდა იმ ერთს, ვიდრე არ იპოვა.
დაქანცულმა ცხვარს უთხრა: "მე შენ დანარჩენ ოთხმოცდაცხრამეტზე მეტად მიყვარხარ!"
სამწუხარო ამბავი მაშინ იწყება, როცა უტრაკო მეტრაკეები ვხდებით. ადვილია
ილაპარაკო ის და მისდიო იმას, რასაც მილიონები ლაპარაკობენ და მისდევენ.
უნდა იყო არა ორიგინალური, არამედ გონიერი. არ მესმის და ვერც ვერასოდეს
გავიგებ (მოკლე ჭკუის ბრალი თუა), როგორ უნდა იცეკვოს გონიერმა ადამიანმა,
თუნდაც, სინოდის დაკრულზე (ეს ისე, მაგალითისთვის)?! რაოდენ უნდა იყო
სიბნელეს შეჩვეული, მზის სხივი თვალს გჭრიდეს?! რაოდენ უნდა იყო გაზარმაცებული,
სხვისი მოწოდებულით იკვებებოდე (ისიც გენმოდიფიცირებულით)?!
ადამიანები, რომლებიც აზრზე არ არიან რას აკეთებენ, სხვებს ასწავლიან, რა უნდა გააკეთონ.
აი, რა არის სამწუხარო.
სამწუხარო კიდევ ის არის, რომ ამ ქვეყანაში "თუთბერიძეები" არიან.
იმიტომ კი არა, რომ ცუდები არიან, არამედ იმიტომ, რომ ქვეყანაში შექმნილი ვითარება მათ საჭიროებს.
ერთ მათგანს გზა აებნა და ეს იყო ყველაზე დიდი დანაკლისი, რამეთუ მწყემსმა
ოთხმოცდაცხრამეტი ცხვარი მიატოვა და ეძებდა იმ ერთს, ვიდრე არ იპოვა.
დაქანცულმა ცხვარს უთხრა: "მე შენ დანარჩენ ოთხმოცდაცხრამეტზე მეტად მიყვარხარ!"
სამწუხარო ამბავი მაშინ იწყება, როცა უტრაკო მეტრაკეები ვხდებით. ადვილია
ილაპარაკო ის და მისდიო იმას, რასაც მილიონები ლაპარაკობენ და მისდევენ.
უნდა იყო არა ორიგინალური, არამედ გონიერი. არ მესმის და ვერც ვერასოდეს
გავიგებ (მოკლე ჭკუის ბრალი თუა), როგორ უნდა იცეკვოს გონიერმა ადამიანმა,
თუნდაც, სინოდის დაკრულზე (ეს ისე, მაგალითისთვის)?! რაოდენ უნდა იყო
სიბნელეს შეჩვეული, მზის სხივი თვალს გჭრიდეს?! რაოდენ უნდა იყო გაზარმაცებული,
სხვისი მოწოდებულით იკვებებოდე (ისიც გენმოდიფიცირებულით)?!
ადამიანები, რომლებიც აზრზე არ არიან რას აკეთებენ, სხვებს ასწავლიან, რა უნდა გააკეთონ.
აი, რა არის სამწუხარო.
სამწუხარო კიდევ ის არის, რომ ამ ქვეყანაში "თუთბერიძეები" არიან.
იმიტომ კი არა, რომ ცუდები არიან, არამედ იმიტომ, რომ ქვეყანაში შექმნილი ვითარება მათ საჭიროებს.
არ დალიო ნატახტარი - საწამლავია.
- Kavtaradze
- იეტი
- Posts: 1151
- Joined: 27 მაი 2007, 23:34
- Location: კოსმოს
ლამა
paata_
თუთბერიძე კიარა რასაც ამბობს სწორს ამბობს
და უფლება არ აქვს? ლამას თემაში რასაც უნდა იმას დაწერს ლამა 
და ლამზირ როგორ ხარ ბიიიიიჟჟჟჟო?
თუთბერიძე კიარა რასაც ამბობს სწორს ამბობს


და ლამზირ როგორ ხარ ბიიიიიჟჟჟჟო?
ლამა
კათოლიკური ეკლესიის პრაქტიკაში ინდულგენციები ბრუნდება
ბოლო თვეების მანძილზე კათოლიკური ეკლესიის ეპარქიები მტელს მსოფლიოში მრევლს თავაზობენ დიდი ხნის წინ დავიწყებას მიცემულ ინდულგენციებს.
შუასაუკუნეების პრაქტიკისგან განსხვავებით, ახლა ინდულგენციას ფულით ვერ იყიდი, ახლა შეგიძლია დაიმსახურო საქველმოქმედო შეწირულობებითა და სხვა მსგავსი ქმედებით. კათოლიკეებს შეუძლიათ შეიძინონ ინდულგენცია საკუთარი თავისთვის, აგრეთვე მათთვის, ვინც უკვე გარდაიცვალა.
პრაქტიკაში ინდულგენციის დაბრუნება დაიწყო პაპმა იოანე-პავლე II-ემ - 2000 წელს მესამე ათასწლეულის დაწყებასთან დაკავშირებით მან უფლებამოსილებით აღჭურვა ეპისკოპოსები შეეთავაზებინათ მრევლისთვის ინდულგენცია.
ბენედიქტე XVI-ს პაპობისას ინდულგენციის შეთავაზების მიზეზების რაოდენობამ მკვეთრად იმატა. ბოლო სამი წლის მანძილზე კათოლიკეებს ცხრა დიდი საეკლესიო დღესასწაულის გამო შესთავაზეს ინდულგენცია. ამჟამად ინდულგენციას თავაზობენ წმინდა მოციქულ პავლეს წლის აღნიშვნასთან დაკავშირებით.
წყარო:
www.religion.ge
ბოლო თვეების მანძილზე კათოლიკური ეკლესიის ეპარქიები მტელს მსოფლიოში მრევლს თავაზობენ დიდი ხნის წინ დავიწყებას მიცემულ ინდულგენციებს.
შუასაუკუნეების პრაქტიკისგან განსხვავებით, ახლა ინდულგენციას ფულით ვერ იყიდი, ახლა შეგიძლია დაიმსახურო საქველმოქმედო შეწირულობებითა და სხვა მსგავსი ქმედებით. კათოლიკეებს შეუძლიათ შეიძინონ ინდულგენცია საკუთარი თავისთვის, აგრეთვე მათთვის, ვინც უკვე გარდაიცვალა.
პრაქტიკაში ინდულგენციის დაბრუნება დაიწყო პაპმა იოანე-პავლე II-ემ - 2000 წელს მესამე ათასწლეულის დაწყებასთან დაკავშირებით მან უფლებამოსილებით აღჭურვა ეპისკოპოსები შეეთავაზებინათ მრევლისთვის ინდულგენცია.
ბენედიქტე XVI-ს პაპობისას ინდულგენციის შეთავაზების მიზეზების რაოდენობამ მკვეთრად იმატა. ბოლო სამი წლის მანძილზე კათოლიკეებს ცხრა დიდი საეკლესიო დღესასწაულის გამო შესთავაზეს ინდულგენცია. ამჟამად ინდულგენციას თავაზობენ წმინდა მოციქულ პავლეს წლის აღნიშვნასთან დაკავშირებით.
წყარო:
www.religion.ge
ლამა
ახლა მომივიდა ასეთი ტექსტი:
მეც მენატრები ძალიან
სამშაბათს, ზეგ ჩამოვალთ და მე დავრჩები :*
ბედნიერი ვარ :*
მიხარია
მეც მენატრები ძალიან

სამშაბათს, ზეგ ჩამოვალთ და მე დავრჩები :*
ბედნიერი ვარ :*
მიხარია
ლამა
ხვალ ჩამოვა და სულ აქ იქნება
ჩემთან და მე კი მასთან
ბედნიერი ვარ
ჩემთან და მე კი მასთან
ბედნიერი ვარ
