მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

კოცონის ირგვლივ სასაუბრო თემები

Moderators: Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia

ახალი თემის შექმნა
პასუხი თემაზე
User avatar
L-O-M-I
იეტი
Posts: 1170
Joined: 02 ივლ 2008, 10:53
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by L-O-M-I » 18 ნოე 2009, 11:24

აი ამ საიტზე ბერი რამ შეგიძლიათ გაიგოთ თქვენ ავტომობილზე

http://auto.a-centre.ru/index.htm


ამ საიტის მიხედვით ჩემ მანქანას 75 ლიტრიანი საწვავის ავზი უნდა ჰქონდეს, მაგრამ მე როცა წითელს მინთებს და ამის შემდეგ 15-20 კმ გავდივარ ავზში 56 ლიტრზე მეტი არ ეტევა... დავიჯერო 20 ლიტრზე იწყებს წითლის ანთებას??? :shock:

User avatar
navigator
იეტი
Posts: 3171
Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
Location: karavi.ge
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by navigator » 18 ნოე 2009, 12:46

L-O-M-I
ჩემი რომ წითელს ანთებს, კიდე 60 კმ-ს გავლა შეიძლება მინიმუმ. კომპიუტერზე კიდე ერთხელ ნული მქონდა და მცხეთიდან თბილისამდე ვიარე არ გაჩერებულა :)))
ისე კი GDI-ს კიდე ერთი მინუსი გამახსენდა, ცარიელი ავზით არ შეიძლება სიარული იმიტომ რომ ბენზინის სისტემა თავად ბენზინით გრილდება, თუ ბენზინი ცოტაა შეიძლება პომპა გადაიწვას და მაშინ დაგერხა :)))
აცხა ღორებო Image

User avatar
L-O-M-I
იეტი
Posts: 1170
Joined: 02 ივლ 2008, 10:53
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by L-O-M-I » 18 ნოე 2009, 22:02

navigator
ეგ რომ არა მაშინ ცარიელი ავზით ივლიდი? :D:D:D:D მე არასდროს არ ვანტებინებ წითელს :) და მაქსიმუმი რაც გამივლია ექსპერიმენტისთვის 615კმ-ია და მემგონი 650 კმ თავისუფლად გაივლის ჩემი ავზი... მაგრამ მაინც რამდენი ეტევა? :roll:

User avatar
Makena
იეტი
Posts: 5267
Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
Location: Golden Valley
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by Makena » 19 ნოე 2009, 01:27

navigator
ბენზინით გაგრილება პირველად გავიგე, კიმაგრამ ბენზინით რას აგრილებს?

User avatar
navigator
იეტი
Posts: 3171
Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
Location: karavi.ge
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by navigator » 19 ნოე 2009, 09:12

Makena
ბენზინის პომპა, GDI ძრავი თითქმის დიზელის ძრავის პრინციპით მუშაობს, მაღალი წნევით მიეწოდება ცილინდრებში ბენზინი და ამისათვის ძალიან ძვირიანი პომპა უყენია. GDI-ს უმეტესი პრობლემები ამ პომპასთანაა დაკავშირებული.
აცხა ღორებო Image

User avatar
Makena
იეტი
Posts: 5267
Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
Location: Golden Valley
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by Makena » 19 ნოე 2009, 13:26

navigator
გასაგებია :roll: ეს ამბავი ნამდვილად არ ვიცოდი, თუ შეგიძლია მოკლედ რომ დაწერო რა უპირატესობები და რა სისუსტეები აქვს GDI ტიპის ძრავებს? მემგონი ბევრს დააინტერესებს ეს ინფორმაცია რადგან საკმაოდ ბევრ კარველს ჰყავს პაჯერო იო. :)

User avatar
navigator
იეტი
Posts: 3171
Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
Location: karavi.ge
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by navigator » 19 ნოე 2009, 14:43

Makena
წინა გვერდზე ხო დავწერე :)
კიდე დავამატებ რომ ძაან ბევრია შეშინებული GDI ძრავის კაპრიზებით, მარა არც ისეა საქმე როგორც ამბობენ, ნაგავი ბენზინი არ უნდა ჩაასხა და არ გექნება პრობლემები. იდეაში თუ სუფთა ბენზინია (ანუ გაუხსნელი მინარევების გარეშე რაც ფინლტრში გაიჭედება) მაშინ 92-ზეც იმუშავებს, უბრალოდ ხარჯი გაეზრდება ძაან. დანარჩენი წინა გვერდზე მიწერია.
აცხა ღორებო Image

User avatar
keto
იეტი
Posts: 1881
Joined: 04 მაი 2006, 23:01
Location: Tbilisi, Georgia
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by keto » 19 ნოე 2009, 17:06

სადღაც მქონდა GDI-ს მუშაობის შესახებ სტატია რუსულ ენაზე. ფიზიკაში კაარგად გარკვეული კაცისთვის ოღონდ, თორემ მე მამაჩემი დამჭირდა ადამიანურ ენაზე რომ გადმოეთარგმნა :D თუ ვიპოვე, ბმულს მოგცემთ.

გარდა ამისა, ქართულ ავტობილდში დაბეჭდილი სტატიაც მაქვს და იმას საღამოს გაჩვენებთ დასკანერებულს (ბევრი კი არაფერი ეწერა სიახლე, მაგრამ მაინც).
Keep Smiling...

User avatar
keto
იეტი
Posts: 1881
Joined: 04 მაი 2006, 23:01
Location: Tbilisi, Georgia
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by keto » 19 ნოე 2009, 23:50

Image

Image
Keep Smiling...

User avatar
Makena
იეტი
Posts: 5267
Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
Location: Golden Valley
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by Makena » 20 ნოე 2009, 00:33

keto
navigator
საინტერესო ინფორმაციაა.
საწვავის ხარისხთანაც მივედით 8)
საწვავი ძალზედ მტკივნეული თემაა, რა საწვავს ასხავთ რომელ გასამართ სადგურზე?
რაც შეეხება საწვავის ხარისხს, ჩემს მანქანაზე რომელსაც უპრეტენზიო, მძლავრი ძრავი უდგას მოვსინჯე ვისოლის, რომპეტროლის, ლუკოილის და ეკოს პრემიუმ და სუპერ საწვავი.
შედეგი - რომპეტროლის საწვავზე სიმძლავრემ მოიკლო, ეფიქსი - კარგია, გაწევას უმატა, ზეთი არ გაუშავებია.
ვისოლის საწვავმა შედარებით ადრე გააშავა ზეთი, აშკარად გაიზარდა საწვავის ხარჯი ან უბრალოდ ჩასხმის დროს იტყუებიან.
ლუკოილის პრემიუმ ავანგარდი ყველაზე ნორმალურად დაწვა, კარგადაც დადის და ნორმალურად წვავს.
ეკო ასევე კრგად დაწვა.
რაც შეეხება სუპერს, სხვაობა ვერ ვიგრძენი, პირიქით პრემიუმმა უკეთესი შთაბეჭდილება დატოვა.
Last edited by Makena on 04 იან 2011, 11:46, edited 2 times in total.

User avatar
LEVANIKO
ზარმაცი
Posts: 1483
Joined: 01 ივნ 2009, 02:15
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by LEVANIKO » 20 ნოე 2009, 00:49

ერთმა ახლობელმა მითხრა საწვავზე რამდენიმე ტიპი ხოა და რომელიგაც ორი ერთი და იგივეა უბრალოდ ერთს ფასი აქ მაღალიო ვითომ კარგი ხარისხიაო ოგონდ სახელი აღარ მახსოვს რომელია იქნებ დაწეროთ რა სახელები ქვია და გეტყვით
Image
ყველაფერი გამოვა თუ მოინდომებ.

User avatar
keto
იეტი
Posts: 1881
Joined: 04 მაი 2006, 23:01
Location: Tbilisi, Georgia
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by keto » 20 ნოე 2009, 09:38

Makena
საწვავს რაც შეეხება, მეც ყველა შენს მიერ ჩამოთვლილი ბენზინგასამართი მოვსინჯე. ვისოლის ყველაზე ნაკლებად ვარ კმაყოფილი, რომპეტროლი ხან ვარგა, ხან არა, ეკოს თავიდან ვასხამდი და გაწევაც ნორმალური ჰქონდა და წვაც, მაგრამ ძრავს მოემატა ხმა. საბოლოოდ მეც ლუკოილის პრემიუმ ავანგარდზე ვარ შეჩერებული.
სუპერს რაც შეეხება, სხვაობა ვერც მე დავნახე. ისიც გამიგია, კარგა ხანია სუპერი საერთოდ არ შემოსულა ჩვენს ბაზარზეო, თუმცა რამდენად სწონი ინფორმაციაა, არ ვიცი.

LEVANIKO
რეგულარი
პრემიუმი
სუპერი

ლუკოილის შემთხვევაში:
რეგულარი
პრემიუმი
პრემიუმ ავანგარდი
სუპერი
Keep Smiling...

User avatar
navigator
იეტი
Posts: 3171
Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
Location: karavi.ge
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by navigator » 20 ნოე 2009, 13:51

Makena
"შედეგი - რომპეტროლის საწვავზე სიმძლავრემ მოიკლო. "
+1
და დავუბრუნდი ისევ ლუკოილს.
Makena
ძრავს რაც უწერია პასპორტში ის ოქტანობა უნდა ჩაასხა, მგონი არ ღირს ექსპერიმენტები, მითუმეტეს თანამედროვე ძრავებზე, თორე ეგრე რუსული ჟურნალი რო იყო რადიო, სქემა ვნახე, ანთების სისტემის დაგვიანების რეგულატორის, ტორპედოზე ყენდებოდა და საწვავის ოქანობის მიხედვით არეგულირებდი :D :D
აცხა ღორებო Image

User avatar
Makena
იეტი
Posts: 5267
Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
Location: Golden Valley
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by Makena » 20 ნოე 2009, 13:52

ეს კიდე დიდი მესხეთის ჯიპტურის რამდენიმე ფოტო 8)
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Last edited by Makena on 21 ნოე 2009, 00:17, edited 6 times in total.

User avatar
navigator
იეტი
Posts: 3171
Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
Location: karavi.ge
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by navigator » 20 ნოე 2009, 13:55

keto
მერწმუნე ლუკოილის სუპერი ნამდვილი სუპერია, ეს ყურმოკრული ინფო არაა.
სხვა კომპანიებზე ვერაფერს ვიტყვი.
შენც ხო იო გყავს, ნახე მისი პასპორტი რა წერია - უნდა ჩაასხა პრემიუმი 98, ხახა, ხოდა ბევრს ქონია რო რახან პრემიუმი წერია ესე იგი ქართული ვარიანტია, 95 , არადაიაპონიაში პრემიუმი არის 98 :)
ნუ აწვალებ შენ ძრავს რაღაც კაპიკების გულისთვის, და ეგრე მალე კიდე განსხვავება არ შეეტყობა, 50-100 კმ მაინც უნდა გაიარო რომ კომპი დარეგულირდეს.
აცხა ღორებო Image

ახალი თემის შექმნა
პასუხი თემაზე

FORUM_PERMISSIONS

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

ახალი წერილი ახალი წერილი    ახალი წერილი არაა ახალი წერილი არაა    ანონსი ანონსი
ახალი წერილი [ ცხარე ] ახალი წერილი [ ცხარე ]    ახალი წერილი არაა [ ცხარე ] ახალი წერილი არაა [ ცხარე ]    თვალშისაცემი თვალშისაცემი
ახალი წერილი [ დაკეტილია ] ახალი წერილი [ დაკეტილია ]    ახალი წერილი არაა [ დაკეტილია ] ახალი წერილი არაა [ დაკეტილია ]