კოცონის ირგვლივ სასაუბრო თემები
Moderators: Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia
-
GIRA
- იეტი
- Posts: 1127
- Joined: 24 ივლ 2008, 09:59
- Location: tbilisi
-
Contact:
Post
by GIRA » 12 ნოე 2009, 13:31
navigator
რამდენი უზუსტობაა სტატიაში, აბა შენ თვითონ დააკვირდი კარგად?
სათაურები სხვა აქვს და მანიპულირებას სხვა რამეზე გეუბნება.
ამართლებენ რუსები თავიანთ იდიოტობას ხშირ შემთხვევაში

მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)
-
keto
- იეტი
- Posts: 1881
- Joined: 04 მაი 2006, 23:01
- Location: Tbilisi, Georgia
Post
by keto » 12 ნოე 2009, 14:44
navigator
ამ სტატიების ქექვას, ეგენი ხომ მანუალშიც უწერია მანქანას და იქ ჩავიხედოთ არ სჯობს?
თუ არ გაქვთ, შემიძლია ავტვირთო სადმე იოს მანუალი.
GIRA
ვა, მეც M+S მაქვს და ესე იგი გვაბოლებენ?
Makena
იქით თემაშიც ვიკითხე, ქოზიფაში როგორი გზაა? იმედია შევძლებთ იოებიანი გოგოები ასვლას ხო?
Keep Smiling...
-
GIRA
- იეტი
- Posts: 1127
- Joined: 24 ივლ 2008, 09:59
- Location: tbilisi
-
Contact:
Post
by GIRA » 12 ნოე 2009, 14:58
keto
ვა, მეც M+S მაქვს და ესე იგი გვაბოლებენ?
ზოგადად კი. ეგ მარკეტინგული გათვლაა, რადგან - მად ენდ სნოუ - ვერ მოძოვს ერთად ვერასდროს

მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)
-
navigator
- იეტი
- Posts: 3171
- Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
- Location: karavi.ge
Post
by navigator » 12 ნოე 2009, 14:58
GIRA
სხვათა შორის კარგად მაქვს ეგ წაკითხული იმიტომ რომ მანქანას სანამ ვიყიდდი ბევრ დოკუმენტაციას ვათვალიერებდე, ეხლა ვერ ვნახე მარა სადღაც იყო მიცუბიშის ორიგინალური დოკუმენტაცია და იქაც ეგრე იყო ზუსტად, უბრალოდ მანდ აღწერე მიმდინარე პოზიციიდან სხვა პოზიციებზე გადართვის რეჟიმებს, ეს სწორედ ყველაზე დეტალური აღწერაა რადგან ყველა შესაძლო მანიპულაცია განიხილება. თავად იო-ს წინგშიც ვერსად ვერ ნახავ რომ ეწეროს 4HLc-ზე გადართვისას საჭიროა გაჩერება, იქ წერია ასეთი რამ, თუ გაჩერებულ რეჟიმში გინდათ ჩართვა მაშინ ასე და ასე ქენით, მხოლოდ LLc რეჟიმზე წერია რომ საჭიროა გაჩერება (სხვანაერად ვერც გადართავ, გადართავ და კაი ჩიტსაც დაიჭერ

)
keto
მანუალი მაქვს ინგლისურიც და რუსულიც, და ბევრჯერ წაკითხული
Changing
between 4HLc and 4LLc is only possible with the vehicle stationary

აცხა ღორებო

-
GIRA
- იეტი
- Posts: 1127
- Joined: 24 ივლ 2008, 09:59
- Location: tbilisi
-
Contact:
Post
by GIRA » 12 ნოე 2009, 15:14
navigator
ეხლა დავურეკე მიცუბიშების ქართველ "ღმერთებს"- ოფროუდერებს

და ვკითხე შეიძლებოდა თუ არა ცენტრალური დიფერენციალის ჩაკეტვა მოძრაობისას, მინდა გითხრა, რომ მართალი ხარ. პაჯეროს სუპერ სელექტზე შესაძლებელი ყოფილა მოძრაობის დროს 4HLc-ზე გადმორთვა
დავამატებ, რომ ტოიოტას იგივე სისტემაზე არ არის რეკომენდირებული ზემოთაღნიშნული მანიპულაციის განხორციელება.
თუ მანქანა ფართ თაიმია, მაშინ არანაირი პრობლემა არ არის, შეიძლება მოძრაობის დროს წინა ხიდის მიერთება.
მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)
-
navigator
- იეტი
- Posts: 3171
- Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
- Location: karavi.ge
Post
by navigator » 12 ნოე 2009, 15:23
GIRA
შესაძლოა გაუგებრობა მოხდა სს-ის ვერსიის გამო, არის SS4-I და SS4-II ვერსიები. საერთოდ ეს სუპერსელექტი მართლა ცოტა ჯადოქრობით მოცული სფეროა, დეტალური აღწერის მოპოვება ცოტა ძნელია და ვარიაციებია კიდე მგონი. პინინზე უკანა ხიდის ბლოკირება ხდებაო, ეჭვი მაქვს LSD-ზეა ლაპარაკი, და თან ელექტრონული სისტემააო.
აცხა ღორებო

-
navigator
- იეტი
- Posts: 3171
- Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
- Location: karavi.ge
Post
by navigator » 12 ნოე 2009, 15:24
IO-ზე SS4-II-ია
http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Select
The system is used on Mitsubishi's Pajero iO mini SUV, while its larger Pajero, Challenger, Triton and Delica models use a more complex system dubbed Super Select II (SS4-II). In most respects the two are the same, although the torque-split in SS4-II is 33/67 front/rear, meaning two thirds of the torque is channelled to the rear axle. In Super Select (SS4i) the torque-split is an equal 50/50. SS4-II also offers an option to lock the rear differential, offering greater traction to the rear axle.
აცხა ღორებო

-
Makena
- იეტი
- Posts: 5267
- Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
- Location: Golden Valley
-
Contact:
Post
by Makena » 12 ნოე 2009, 16:42
keto
ქოზიფას გზა საკმაოდ რთულია დიდთოვლობის დროს, თუმცა იოებიანი გოგოები ასვლას შეძლებთ, მითუმეტეს რომ იქვე ვიქნებით, ნისანიან ტოიოტიანი ბიჭუნები

-
keto
- იეტი
- Posts: 1881
- Joined: 04 მაი 2006, 23:01
- Location: Tbilisi, Georgia
Post
by keto » 12 ნოე 2009, 16:49
Makena
ძალიან კარგი, შარშანდელი ფოტოების ნახვის შემდეგ, ძალიან მინდა, ხოდა წელს შემოგიერთდებით

Keep Smiling...
-
Makena
- იეტი
- Posts: 5267
- Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
- Location: Golden Valley
-
Contact:
Post
by Makena » 13 ნოე 2009, 18:34
საბურავების საკითხი გარკვეულია, ვისაც ზამთარში ჯიპტურებში მონაწილეობის სურვილი აქვს (2 ჯიპტურის ორგანიზებას მე გპირდებით

), გაითვალისწინეთ საბურავების შერჩევის შესახებ მოწოდებული ინფორმაცია
მე პირადად კუპერის ატრ დისკავერერი მიყენია ამჯერზედ, რომელიც ასევე მ+ს (მად ენდ სნოუ) უნივერსალს მიეკუთვნება, თუმცა ზამთარში სასიარულოდ მეც ვფიქრობ დამატებით ზამთრის საბურავების შეძენას.
-
Makena
- იეტი
- Posts: 5267
- Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
- Location: Golden Valley
-
Contact:
Post
by Makena » 13 ნოე 2009, 18:48
ერთი ორი სიტყვა ჩვენი მანქანების ძრავებზეც შეიძლება ითქვას.
ჩემს რაშს ანუ ნისსან პეტფაინდერს 6 ცილინდრიანი VQ 35DE ტიპის ზრავი უდგას, ეს ძრავი ამ კლასის მანქანებში ყველაზე მძლავრია ხოლო ტექნიკური მონაცემებით ერთერთი საუკეთესო.
მისი სიმძლავრე 240 ცხენის ძალაა(ავტომატური ტრანსმისია), 250ცხ.ძ.(მექანიკური ტრანსმისია).
100 კმ ზე მოიხმარს ქალაქში 16.8 ხოლო ტრასაზე 15.6 ლიტრს.
საწვავის ხარისხის მიმართ არ არის ზედმეტად მომთხოვნი.
ზეთი მკაცრად რეკომენდირებულია უმაღლესი ხარისხის, სინთეთიური წარმოების 5-30.
ძრავი ჩქაროსნულია, მანქანა შესანიშნავად გრძნობს თავს ტრასაზე, სწრაფი მოძრაობის დროს ძალზედ კომფორტულია, პირადი გამოცდილებიდან ვამბობ რომ ამ ავტომობილს ტრასაზე მოძრაობის დროს შეუძლია თავისი მაქსიმალური სიჩქარის განვითარება ზედმეტი დაძაბვის გარეშე.
Last edited by
Makena on 23 ნოე 2009, 01:04, edited 1 time in total.
-
Naia
- იეტი
- Posts: 7704
- Joined: 28 მაი 2007, 12:25
- Location: პლანეტა დედამიწა
Post
by Naia » 14 ნოე 2009, 00:52
Makena
რა მაგის პასუხია და შენს 'ოქროს' მაქს. სიჩქარე რამდენი აქვს?
უცებ გამახსენდა შარშან, დაახლოებით ამ დროს, ტრასაზე 170 კმ სიჩქარით რომ მოგსდევდი და ვერ გეწეოდი

ყველაზე სასაცილო კი ის იყო, ისევ მე რომ მისაყვედურე ეგრე სწრაფად სიარული არ შეიძლებაო

))
-
GIRA
- იეტი
- Posts: 1127
- Joined: 24 ივლ 2008, 09:59
- Location: tbilisi
-
Contact:
Post
by GIRA » 14 ნოე 2009, 02:08
Makena
ზეთი მკაცრად რეკომენდირებულია უმაღლესი ხარისხის, სინთეთიური წარმოების 5-30.
თუ მომხმარებლის წიგნი მოყვა შენს მანქანას, აუცილებლად იქნებოდა მითითებული რა ტემპერატურულ დიაპაზონში უნდა გამოიყენო ზეთი.
ანუ შენი მანქანა ჩვენი ქვეყნისთვის არ გამოუშვია ხომ მის მწარმოებელს?
ხოდა, რომელი ქვეყნის, რომელი შტატისთვისაც გამოუშვა მწარმოებელმა შენი მანქანა, წინასწარ იცოდა და მაგიტომ დააწერა ზეთის ხუფზე.
ნისანის წიგნი შემიძლია განახო, სადაც მითითებულია ზეთის მოხმარების ტემპერატურული დიაპაზონი.
ჩვენს ქვეყანაში 5-30 -ზე არ არის საჭირო.
თუ დაინტერესდები , ნისანის მომხმარებლის წიგნს განახებ.
მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)
-
navigator
- იეტი
- Posts: 3171
- Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
- Location: karavi.ge
Post
by navigator » 14 ნოე 2009, 10:03
Naia
1.8-იან იოს მაქს სიჩქარე პასპორტში უწერია 160 მგონი, ჩემსას 165, თუმცა ერთხელ 180-ზე ავედი

აცხა ღორებო

-
keto
- იეტი
- Posts: 1881
- Joined: 04 მაი 2006, 23:01
- Location: Tbilisi, Georgia
Post
by keto » 14 ნოე 2009, 14:19
GIRA
გირა, ზეთებზე შეგიძლია ცოტა დაწვრილებით გვითხრა? ჩემი მანქანის წიგნში კი ხატია ეს დიაპაზონები, 5X30 ზეთს ყველაზე დიდი ტემპერატურის დიაპაზონი აქვს რამდენადაც მახსოვს.
მეც მაგას ვასხამ, თუმცა მითხრეს ეგ ზამთარში უნდა ჩაასხა, ზაფხულში კი 5X40-იო

ჩემს შემთხვევაში ალბათ GDI-ც გასათვალისწინებელია.
ხოდა, რა მაგის პასუხია კიდევ და, გადაცემათა კოლოფში რამდენზე იცვლება ზეთი? 1,5 წლის წინ 56 000 გარბენით ვიყიდე, ახლა 82 000 აქვს, მე არ გამომიცვლია და არც არსად აღნიშვნა არ აქვს რომ ვინმეს იაპონიაში გამოეცვალოს.
Keep Smiling...