კოცონის ირგვლივ სასაუბრო თემები
Moderators: Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia
-
Makena
- იეტი
- Posts: 5267
- Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
- Location: Golden Valley
-
Contact:
Post
by Makena » 02 ნოე 2009, 13:42
კარველებს ხშირად გვიწევს მაღალი გამავლობისნ მანქანებით ანუ ჯიპებით სიარული, მგონი ურიგო არ იქნება მეტი ვიცოდეთ მაღალი გამავლობის მაქანების შესახებ
ფორუმზე საკმაოდ დიდი გამოცდილება არსებობს ასეთი მანქანების არჩევის, შენახვისა და სწორად გამოყენების, ჰოდა გავუზიაროთ ერთმანეთს ეს ცოდნა-გამოცდილება

ასევე შეგვიძლია დავდოთ საინტერესო ფოტოები ჩვენი ლაშქრობებიდან რომლებიც ექსტრემალურ სიტუაციებშია გადაღებული

-
GAMARJOBA SAKARTVELO
- იეტი
- Posts: 16569
- Joined: 20 ივლ 2007, 03:45
- Location: RA TQMA UNDA, SAKARTVELO
Post
by GAMARJOBA SAKARTVELO » 03 ნოე 2009, 15:30
Makena
საჭირო თემაა.
1 კიტხვა მაქვს, მაღალი გამავლობის მანქანებისთვის მექანიკური სიჩქარეთა კოლოფი უფრო კგია თუ ავტომატური?
ბევრისგან გამიგია, რომ მექანიკური სჯობს.
თუ ასეა, ეს ცნობილი ფირმები რატომღა აწარმოებენ ავტომატურზე მომუშავე ჯიპებს?
მე ვყიდულობ ქართულ ნაწარმს
და ამით ჩემიანებს ვეხმარები
-
Makena
- იეტი
- Posts: 5267
- Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
- Location: Golden Valley
-
Contact:
Post
by Makena » 03 ნოე 2009, 18:03
GAMARJOBA SAKARTVELO
ორივე გადაცემათა კოლოფს თავისი უპირატესობები და ნაკლოვანებები გააჩნია.
ჯიპების მწარმოებლები როგორც წესი ორივე ვარიანტს უშვებენ, მომხმარებლების მოთხოვნიდან გამომდინარე. ასე მაგალითად, ამერიკაში მომხმარებელი ავტომატურ კოლოფს ამჯობინებს, ევროპაში კი ორივე ვარიანტია გავრცელებული.
ავტომატური გადაცემათა კოლოფი უფრო კომფორტულია თუ იმასაც გავითვალისწინებთ რომ ხშირ შემთხვევაში ჯიპს ქალაქის მაცხოვრებლები ყიდულობენ, რომელთაც ამ მანქანის გამოყენება ცუდ გზებზე შეიძლება წელიწადის განმავლობაში რამდენჯერმე დასჭირდეთ გასაგები ხდება რომ ავტომატური გადაცემათა კოლოფი მათთვის უფრო მიმზიდველია.
სხვა საკითხია ექსტრემის მოყვარულთა ხედვა და არჩევანი, ბუნებრივია ისინი უმეტეს შემთხვევაში მექანიკურ გადაცემათა კოლოფს არჩევენ რადგან ამ შემთხვევაში მძღოლი უშუალოდ არის ჩართული მანქანის მართვის პროცესში და გაცილებით უკეთ აკონტროლებს მას.

თუმცა ესეც გემოვნებისა და ცოდნის ამბავია, ავტომატი არც ისეთი მარტივად სამართავია როგორც ეს ხშირ შემთხვევაში ჰგონიათ.
Last edited by
Makena on 05 ნოე 2009, 00:47, edited 1 time in total.
-
LEVANIKO
- ზარმაცი
- Posts: 1483
- Joined: 01 ივნ 2009, 02:15
-
Contact:
Post
by LEVANIKO » 03 ნოე 2009, 23:10
მეც მირჩწევნია ჯიპი ავტომატიკა მყოლია და ნისან პატრული დიზელზე 3.0 იანი და მაგრად დადიოდა ძალიან ასევე პაჯერო 3.0 ახალი თაობის მატორითდა ისიც კარგი იყო

ყველაფერი გამოვა თუ მოინდომებ.
-
GIRA
- იეტი
- Posts: 1127
- Joined: 24 ივლ 2008, 09:59
- Location: tbilisi
-
Contact:
Post
by GIRA » 03 ნოე 2009, 23:52
Makena wrote:კარველებს ხშირად გვიწევს მაღალი გამავლობისნ მანქანებით ანუ ჯიპებით სიარული, მგონი ურიგო არ იქნება მეტი ვიცოდეთ მაღალი გამავლობის მაქანების შესახებ
ფორუმზე საკმაოდ დიდი გამოცდილება არსებობს ასეთი მანქანების არჩევის, შენახვისა და სწორად გამოყენების, ჰოდა გავუზიაროთ ერთმანეთს ეს ცოდნა-გამოცდილება

ასევე შეგვიძლია დავდოთ საინტერესო ფოტოები ჩვენი ლაშქრობებიდან რომლებიც ექსტრემალურ სიტუაციებშია გადაღებული

ამ ყველაფრისთვის არსებობს
http://off-road.ge/forum/index.php?act=home
შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ და სრულ, ამომწურავ ინფოს აიღებთ ჯიპებზე, თანაც კომპეტენტური ხალხისგან

მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)
-
LEVANIKO
- ზარმაცი
- Posts: 1483
- Joined: 01 ივნ 2009, 02:15
-
Contact:
Post
by LEVANIKO » 04 ნოე 2009, 14:59
GIRA
რომ ვერ ვრეგისტრირდები უკვე 5 თვეა

ყველაფერი გამოვა თუ მოინდომებ.
-
qvevri
- ქვევრი
- Posts: 7185
- Joined: 13 მაი 2007, 22:57
Post
by qvevri » 04 ნოე 2009, 15:01
LEVANIKO
ეტყობა მეორეთი ან მესამეთი შედიხარ და თუ დარეგისტრირება გინდა უნდა გაახალასტოვო და თავისუფლად შეხვალ

-
LEVANIKO
- ზარმაცი
- Posts: 1483
- Joined: 01 ივნ 2009, 02:15
-
Contact:
Post
by LEVANIKO » 04 ნოე 2009, 15:03
qvevri
მაგალი გამოვლობისა და 1 არვაძლევ


ყველაფერი გამოვა თუ მოინდომებ.
-
Makena
- იეტი
- Posts: 5267
- Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
- Location: Golden Valley
-
Contact:
Post
by Makena » 04 ნოე 2009, 19:20
GIRA
სიამოვნებით მოვისმენთ ჩვენი მეგობარი ოფროუდერბის რჩევებს და კომენტარებს.
ვისაც მათი ფორუმი აინტერესებს მათ ფორუმს მიაკითხავს.
ჩვენ კარველები კი აქ ვისაუბრებთ, მითუმეტეს რომ კარავზე ძალიან ბევრი გამოცდილი მძღოლია და ბევრი საინტერესო რჩევის დაწერა შეუძლია
პროფესიონალებად არ იბადებიან, ყველაფერს სწავლა სჭირდება

Last edited by
Makena on 08 ნოე 2009, 10:44, edited 3 times in total.
-
GIRA
- იეტი
- Posts: 1127
- Joined: 24 ივლ 2008, 09:59
- Location: tbilisi
-
Contact:
Post
by GIRA » 04 ნოე 2009, 22:04
Makena
ისაუბრეთ ბატონო. რა გამოვა, ვნახოთ

მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)
-
ლეონტი
- იეტი
- Posts: 4805
- Joined: 26 მაი 2007, 22:48
- Location: ღურბელი
-
Contact:
Post
by ლეონტი » 04 ნოე 2009, 22:22
ჩამოვყალიბდეთ ეხლა... ტოიოტა ჯობია თუ ნისანი.
-
LEVANIKO
- ზარმაცი
- Posts: 1483
- Joined: 01 ივნ 2009, 02:15
-
Contact:
Post
by LEVANIKO » 04 ნოე 2009, 23:48
გააჩნია ტოიოტას და ნისანს

ყველაფერი გამოვა თუ მოინდომებ.
-
Archil
- იეტი
- Posts: 6877
- Joined: 07 აპრ 2005, 13:17
- Location: ტიფლისის თავზე
-
Contact:
Post
by Archil » 05 ნოე 2009, 00:03
ჩამოვყალიბდეთ ეხლა... ტოიოტა ჯობია თუ ნისანი.
GIRA
რეებს ამბობენ კაცოოო....
მექანიკა - ავტომატიკასთან დაკავშირებით
გააჩნია პირობებს სადაც მანქანას უწევს სიარული. ძირითადად მექანიკას აძლევენ უპირატესობას, რადგანაც მისი მართვა შესაძლებელია, ხოლო ავტომატიკა თავის დაპროგრამებული წესის მიხედვით მუშაობს და ზოგჯერ სჯობს სხვა წესი იყოს გამოყენებული. თუმცა უცხოურ ფორუმებზე წამიკითხავს, რომ ზღვის სანაპიროზე, ქვიშაში ავტმატიკა უპრობლემოდ დადიოდა, როცა მექანიკა ეფლობოდა. ანუ მექანიკას გადართვის დროს ბრუნვის მომენტი ეთიშებოდა, როცა ავტომატიკა ბორბლების ბრუნვს აგრძელებდა, ასე რომ ცალსახად ვერ იტყვი.
საქართველოს შემთხვევაში მექანიკას აძლევენ უპირატესობას, თუმცა ავტომატიკის შესწავლის ეტაპი იწყება და შეიძლება საინტერესო რამეებიც გამოჩნდეს, ანუ მაგასაც თავისი დამუღამება და ოსტატობა უნდა.
а в горах по утрам туман, дым твоих Ñигарет,
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!

-
GIRA
- იეტი
- Posts: 1127
- Joined: 24 ივლ 2008, 09:59
- Location: tbilisi
-
Contact:
Post
by GIRA » 05 ნოე 2009, 00:13
წევიდა მიზომება
მანქანის ოფროუდზე ტარებას ცოდნა უნდა.
განსხვავებული ცოდნა უნდა მექანიკური და ავტომატური კოლოფებით მართვას, მაგრამ დამიჯერეთ ჯერ იმ დონის გოიმები ვართ ქართველები, მასაში, რომ დიდი დრო გავა სანამ ავტომატის სწორად ხმარებას ისწავლიან
მე მესამე ჯიპი მყავს ავტომატიკით და ვერავინ დამაჯერებს, რომ მექანიკით ჩემზე უკეთესად ივლის სადმე. მანამდე მექანიკები მყავდა და ვიცი რასაც ვამბობ. თუ ავტომატის ხმარება იცის ადამიანმა, ბევრ შეცდომას გპატიობს, სხვა რამეს, რომ თავი დავანებოთ.
ახლა არ დაიწყოს ვინმემ, მექანიკა უფრო გამძლეაოოო

მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)
-
ლეონტი
- იეტი
- Posts: 4805
- Joined: 26 მაი 2007, 22:48
- Location: ღურბელი
-
Contact:
Post
by ლეონტი » 05 ნოე 2009, 09:48
GIRA wrote: მანამდე მექანიკები მყავდა და ვიცი რასაც ვამბობ.
მყავდა არ ნიშნავს მექანიკის პროფესიონალურ ცოდნას.
ვისაც ჰქონდა მექანიკის გამოცდილება და ავტომატზე გადაჯდა, ბრძნული იერით იძლევიან რჩევას "დაისვენებ",
"შენ აზზე არა ხარ" ,"მაიცა რა მექანიკა დაგავიწყდება"და ასე შემდეგ.
ის პერიოდი გამახსენდა ავტომატი ფოტოაფარატები რო გაიჩითა, დებილების აპარატს რომ ეძახოდნენ თავიდან, იმიტომ რომ დაჩხაკუნების გარდა სხვა ფუნქცია არაფერი ქონდა , რისი შეცვლაც შეიძლებოდა საბჭოური აპარატების ფონზე.

აბა წავიდა ბრძნული აზრები.