მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Moderators: Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Wanderer
ხო, მაგრამ ეს ასფალტირებულზეა და თანაც წინა წამყვანი თვლებით. ნაიას მანქანა კი, როცა 4X4-ზე არაა ჩართული, უკანა წამყვანი თვლებია.
ხო, მაგრამ ეს ასფალტირებულზეა და თანაც წინა წამყვანი თვლებით. ნაიას მანქანა კი, როცა 4X4-ზე არაა ჩართული, უკანა წამყვანი თვლებია.
Keep Smiling...
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Last edited by Makena on 09 ნოე 2009, 19:10, edited 1 time in total.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Makena
სმაზკებს თუ უკეთებ ბანაობის შემდეგ?
სმაზკებს თუ უკეთებ ბანაობის შემდეგ?
მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
GIRA
წინა მოდელს 99 წლიანს ვუკეთებდი შეზეთვებს, ამ მოდელს კარდანზეც კი არ აქვს ძუძუკი, არაფერი არ იზეთება, ერთადერთი სტუპიცის საკისარზე შეიძლება დაემატოს ტაოტი, ოღონდა დაშლის შემთხვევასი, გარედან სხვა ყველაფერი დახურული აქვს.
წინა მოდელს 99 წლიანს ვუკეთებდი შეზეთვებს, ამ მოდელს კარდანზეც კი არ აქვს ძუძუკი, არაფერი არ იზეთება, ერთადერთი სტუპიცის საკისარზე შეიძლება დაემატოს ტაოტი, ოღონდა დაშლის შემთხვევასი, გარედან სხვა ყველაფერი დახურული აქვს.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Makena
ვარიანტი არ არსებობს, რომ კარდანს შლიცები და კრესტავინები არ ჰქონდეს!
არ არსებობს!!!!!!!!!
karavi87
იაპონელები ლიდერობენ ჯიპებში
ვარიანტი არ არსებობს, რომ კარდანს შლიცები და კრესტავინები არ ჰქონდეს!
არ არსებობს!!!!!!!!!
karavi87
იაპონელები ლიდერობენ ჯიპებში

მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Naia
შენ მანქანას პირდაპირ უწერია პასპორტში, წვიმიან , ტალახიან ან მითუმეტეს თოვლიან და მოყინულ გზაზე აუცილებლად უნდა ჩართო წინა ხიდი (4H პოზიცია).
თუ წინა ხიდი არ გაქვს ჩართული და ისე ცდილობ აქსელერატორით მანქანის გასწორებას, მაშინ შეიძლება უარესად მოაცურდეს მანქანა.
მექანიკაზე და ავტომატიკაზე მხოლოდ ერთს დავამატებ, ჩემთვის მექანიკას მხოლოდ ერთი რეალური უპირატესობა აქვს - მანქანის დაქოქვა შეიძლება დაგორებით, თუმცა ნორმალური მანქანისთვის ეს არააქტუალურია. დანარჩენი რა - სიიაფე, რემონტის სიმარტივე, ესეც ნაკლბეად აქტუალურია ხშირად.
ჩემი პიპიის სურათები არ მაქ ჯერ.
შენ მანქანას პირდაპირ უწერია პასპორტში, წვიმიან , ტალახიან ან მითუმეტეს თოვლიან და მოყინულ გზაზე აუცილებლად უნდა ჩართო წინა ხიდი (4H პოზიცია).
თუ წინა ხიდი არ გაქვს ჩართული და ისე ცდილობ აქსელერატორით მანქანის გასწორებას, მაშინ შეიძლება უარესად მოაცურდეს მანქანა.
მექანიკაზე და ავტომატიკაზე მხოლოდ ერთს დავამატებ, ჩემთვის მექანიკას მხოლოდ ერთი რეალური უპირატესობა აქვს - მანქანის დაქოქვა შეიძლება დაგორებით, თუმცა ნორმალური მანქანისთვის ეს არააქტუალურია. დანარჩენი რა - სიიაფე, რემონტის სიმარტივე, ესეც ნაკლბეად აქტუალურია ხშირად.
ჩემი პიპიის სურათები არ მაქ ჯერ.
აცხა ღორებო 

მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
karavi87
პაჯერო მაგარია, მეც მასეთის ყიდვას ვფიქრობდი, თუმცა საჭის გადატანის პრობლემებმა დამაფიქრა ...
პაჯერო მაგარია, მეც მასეთის ყიდვას ვფიქრობდი, თუმცა საჭის გადატანის პრობლემებმა დამაფიქრა ...
აცხა ღორებო 

მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
navigator
მინდა გითხრა, რომ წინა ხიდ მიერთებული - მოცურებული მანქანის გასწორება ბეეეეევრად ძნელია და ბეეეეევრად მეტი ცოდნა სჭირდება, ვიდრე წინა წამყვანის ან უკანა წამყვანის!
მინდა გითხრა, რომ წინა ხიდ მიერთებული - მოცურებული მანქანის გასწორება ბეეეეევრად ძნელია და ბეეეეევრად მეტი ცოდნა სჭირდება, ვიდრე წინა წამყვანის ან უკანა წამყვანის!
მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
ჩემი ევროპული მოდელია და საჭე არ გადამიტანიაnavigator wrote:karavi87
პაჯერო მაგარია, მეც მასეთის ყიდვას ვფიქრობდი, თუმცა საჭის გადატანის პრობლემებმა დამაფიქრა ...
მოგზაურობა
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
GIRA
1-ზე მეტი კოეფიციენტია წინ. რატო უნდა იყოს გასწორება უფრო ძნელი ვიდრე მხოლოდ უკანა ხიდით?
1-ზე მეტი კოეფიციენტია წინ. რატო უნდა იყოს გასწორება უფრო ძნელი ვიდრე მხოლოდ უკანა ხიდით?
აცხა ღორებო 

მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
navigator
აი, როგორ გითხრა. კოეფიციენტი და მათემატიკა არ ვიცი, მაგრამ ასი პროცენტი ვიცი, რომ ცალხიდიანი მანქანის გასწორება ბევრად ადვილია თუ მოცურდა, ვიდრე ორხიდიანის(თუ ორივე ხიდი ჩართულია რა თქმა უნდა).
ტერმინს, ოთხივე წამყვანს არ ვხმარობ სპეციალურად, რადგან ეს სულ სხვა თემაა.
აი, როგორ გითხრა. კოეფიციენტი და მათემატიკა არ ვიცი, მაგრამ ასი პროცენტი ვიცი, რომ ცალხიდიანი მანქანის გასწორება ბევრად ადვილია თუ მოცურდა, ვიდრე ორხიდიანის(თუ ორივე ხიდი ჩართულია რა თქმა უნდა).
ტერმინს, ოთხივე წამყვანს არ ვხმარობ სპეციალურად, რადგან ეს სულ სხვა თემაა.
მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)