Page 19 of 25
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 28 იან 2010, 22:47
by Makena
keto
Wanderer
ელიავაზე ასეთი მოდელი არამგონია ჰქონდეთ.
მე ჩემი მანქანისთვის შევიძინე ელიავაზე მსგავსი, აკუმულატორი არა აქვს და არც არის საჭირო რადგან ამძიმებს, 110 ლარი ღირს, რამდენჯერმე გამოვიყენე , მშვენივრად მუშაობს.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 30 იან 2010, 11:10
by Wanderer
Makena
მსგავზე ვკითხულობდი მე ზუსტად.
შეგიძლია სურათი რომ გადაუღო და დადო?
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 31 იან 2010, 09:54
by navigator
keto
Wanderer
ელიავაზე არ ვიცი რაა, მე ამაზონზე ვიყიდე და 4 კილო იყო , თავად განსაჯეთ, კილოს ტრასპორტირება 8$-ია.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 31 იან 2010, 09:56
by navigator
პ.ს. გუშინ გამომადგა მაგრა, თოვლში ჩავჯექი, ძაან ცუდად, ჯალამბარის 6-იანი ტროსი 2-ჯერ გაწყდა
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 10 თებ 2010, 16:12
by Makena
დიდი მესხეთის ტურიდან რამდენიმე ფოტო
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 10 თებ 2010, 16:13
by Makena
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 10 თებ 2010, 16:13
by Makena
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 10 თებ 2010, 16:13
by Makena
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 10 თებ 2010, 16:14
by Makena
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 10 თებ 2010, 16:23
by Makena
ქოზიფას გზაზე
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 10 თებ 2010, 16:25
by Makena
ნაია
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 10 თებ 2010, 16:29
by Makena
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 10 თებ 2010, 16:45
by Makena
ახალი 2009 წლის სუძუკი გრანდ ვიტარა გამოვცადე უგზოობაში და ტრასაზე.
ტრასაზე - ძალიან კარგია, კომფორტული სწრაფი.
უგზოობაში (ტალახი) - საშუალო, უკანა დამოუკიდებელი საკიდი მექანიზმი ძალზედ კომფორტულს ხდის თუმცა ადაბლებს, მანქანა მუდმივად ეხახუნება მიწას.
უგზოობაში (თოვლი) - თვითონ 4/4 მექანიზმი ასეთია: წინა წამყვანია უკანა ავტომატურად ირთვება საჭიროების დროს, ეს მანქანას სტაბილურს ხდის მოცურების საწინააღმდეგოდ, დამატებითი სირთულის შემთხვევაში შესაძლებელია დიფერენციალის ჩართვა ასევე აქვს L რეჟიმი დიფერენციალის ჩაკეტვით, თოვლში კარგად იარა თუმცა აქაც მანქანის დაბალმა საკიდმა მექანიზმმა იჩინა თავი.
დასკვნა, მანქანა დაბალია, სხვამხრივ კარგია.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 01 მარ 2010, 13:21
by Makena
GPS სისტემის გამოყენებასთან დაკავშირებით თუ გაქვთ ინფორმაცია და დადებთ, კარგი იქნება.
მე ამ საკითხში არაკომპეტენტური ვარ ამიტომ ბევრს ვერაფერს დავწერ.
აი შეკითხვა კი მაქვს.
სამსახურისთვის შევიძინეთ GPS NAVIGON, აქ რომ ჩამოვიტანეთ გაირკვა რომ საქართველოს რუკა ამ სისტემის ფორმატში დეფიციტია, ხომ ვერ მირჩევთ როგორ მოვაგვაროთ ეს პრობლემა? როგორც გავარკვიეთ გარმინის რუკა არ მიდის, თურმე ყველას თავისი ფორმატის რუკა ჰქონია
მწარე კონკურენციაა!!!
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Posted: 01 მარ 2010, 13:29
by ლეონტი
ვაავა ამაზე ადრე უნდა გეფიქრათ.
ა ამას დოუსკაიპე და გეტყვის რამეს:
Skype name:
Geoland.ge
Makena wrote:
დასკვნა, მანქანა დაბალია, სხვამხრივ კარგია.
ეგ ნაკლი რო არ ქონდეს სუზუკი მხეცია.