მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Moderators: Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
ბრძნული აზრებიო???
ჰოი მექანიკავ, შენა ხარ საწინდარი ავტომატიკისა.
როგორია? ხო არი ლოზუნგი?
ჰოი მექანიკავ, შენა ხარ საწინდარი ავტომატიკისა.
როგორია? ხო არი ლოზუნგი?
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
ნამდვილად ბრძნული ლოზუნგია.qvevri wrote: ჰოი მექანიკავ, შენა ხარ საწინდარი ავტომატიკისა.
როგორია? ხო არი ლოზუნგი?
მე კი დავამატებდი მეგობრობა გზად და ხიდად(პანიჟენნი)
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
ლეონტი
ცუდი შედარება გააკეთე სიმართლე გითხრა, ძალიან ცუდი. რბილად, რომ ვთქვა - არაპროფესიონალური
იმიტომ, რომ არ იციან და არც სწავლა უნდათ.
იმისი არ იყოს, რამოდენიმე დღის წინ გლაზასტის კუპე მერსოთი მემარიაჟა ტიპი: ჩემსას 4.3 მატორი აქვს და შენსას ამოისვავსო, პროსტო ჩემსას სუსტი ავტომატიკა აქვს, ორჯერ გავაკეთეოოოოოოოოოო.
მე ვუთხარი, აბა მანახე მეთქი და ორი ხელით დავცინე სალონში, რომ ჩავიხედე............
ტიპს გადართული ჰქონდა W პოზიციაზე და იმით დადიოდა თურმე, რომ ვკითხე, ამ პოზიციით, რატომ დადიხარ მეთქი? ტიპმა მიპასუხა: S პოზიციაში, რომ გადავრთო სპორტულია და ბევრს წვავსო
არ იცის ბევრმა, რომ W თოვლ-ყინულზე სიარულისთვის არსებობს და S სტანდარტული პოზიციაა!
ხოდა, მერე იძახიან ავტომატი არ ვარგაო, ფუჭდებაო, მექანიკა ჯობიაო და ასე შემდეგ.....................
პ.ს. ნუ დაუწყებთ თქვენს ავტომატზე იგივე პოზიციების ძებნას, რადგან ყველა ავტომატს არ აქვს ეგეთი პოზიციები. სხვებს, სხვანაირად აქვს და აწერია სხვანაირადაც.
ნამდვილად - დაშლა, აწყობა არ ვიციმყავდა არ ნიშნავს მექანიკის პროფესიონალურ ცოდნას.

ცუდი შედარება გააკეთე სიმართლე გითხრა, ძალიან ცუდი. რბილად, რომ ვთქვა - არაპროფესიონალური

ზუსტად ასეთი ტიპები იძახიან მერე: ავტომატი არ ვარგა ოფროდზე და თოვლ-ყინულზეოოოოოოო."შენ აზზე არა ხარ" ,"მაიცა რა მექანიკა დაგავიწყდება"და ასე შემდეგ.
იმიტომ, რომ არ იციან და არც სწავლა უნდათ.
იმისი არ იყოს, რამოდენიმე დღის წინ გლაზასტის კუპე მერსოთი მემარიაჟა ტიპი: ჩემსას 4.3 მატორი აქვს და შენსას ამოისვავსო, პროსტო ჩემსას სუსტი ავტომატიკა აქვს, ორჯერ გავაკეთეოოოოოოოოოო.
მე ვუთხარი, აბა მანახე მეთქი და ორი ხელით დავცინე სალონში, რომ ჩავიხედე............
ტიპს გადართული ჰქონდა W პოზიციაზე და იმით დადიოდა თურმე, რომ ვკითხე, ამ პოზიციით, რატომ დადიხარ მეთქი? ტიპმა მიპასუხა: S პოზიციაში, რომ გადავრთო სპორტულია და ბევრს წვავსო



არ იცის ბევრმა, რომ W თოვლ-ყინულზე სიარულისთვის არსებობს და S სტანდარტული პოზიციაა!
ხოდა, მერე იძახიან ავტომატი არ ვარგაო, ფუჭდებაო, მექანიკა ჯობიაო და ასე შემდეგ.....................
პ.ს. ნუ დაუწყებთ თქვენს ავტომატზე იგივე პოზიციების ძებნას, რადგან ყველა ავტომატს არ აქვს ეგეთი პოზიციები. სხვებს, სხვანაირად აქვს და აწერია სხვანაირადაც.
მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
დაკოტაში თოვლ-ყინულზე ავტომატიკით დავდიოდი, ტრასაზე 120-ით, (მილებში 75 გამოდის მაგი, სიჩქარის შეზღუდვა იყო მასეთი). წინები იყო წამყვანი და პრობლემა არ შემქმნია (ნუ, პირველ არიფულ გასვლას თუ არ ჩავთვლით, როცა 120-ით მიმავალი 360 გრადუსით დამაბზრიალა).
ქალაქში მექანიკა დამღლელია. ეხლა რაც მყავს მექანიკაა და თბილისში სიარულისას მოვკვდი ჩართვა-გამორთვით, მანქანა ფაქტიურად მარცხენა ხელით დამყავს, მარჯვენა გადართვის კოლოფის სახელურზე მიდევს უმეტესწილად. მომენატრა ორივე ხელით მანქანის მართვა
მექანიკა უფრო გამძლეა და არ უნდა ამას ქილიკი. ანუ მექანიკა უფრო მეტს გაატარებს კილომეტრაჟს, ვიდრე ავტომატიკა, მოხმარების ერთნაირ პირობებს ვგულისხმობ რა თქმა უნდა. ამერიკის გამოცდილებიდან ვამბობ, იქაური ხელოსნები მასე იძახიან და ... გინდ დაუჯერეთ და გინდ იძახეთ გორის ციხე ზესტაფონშიაო
ავტომატიკას სწავლა უნდა, გირას ვეთანხმები მაგაში, საქართველოში ხომ მანქანის ტარება მხოლოდ ერთეულებმა იციან. საჭის ტრიალი კი ბევრმა. ისე, მანქანის სწავლა შიგნიდან უფრო მიყვარს, რომ იცი რისგან შედგება და რა შესაძლებლობებს მოგცემს, რას გაუძლებს და რას ვერა მანქანის რკინა. ამიტომ უნდა დაშალო, ან სხვის დაშლილს შეხედო.
მძღოლზე ბევრია დამოკიდებული. ამაზე მგონი ყველა დამეთანხმება.
ქალაქში მექანიკა დამღლელია. ეხლა რაც მყავს მექანიკაა და თბილისში სიარულისას მოვკვდი ჩართვა-გამორთვით, მანქანა ფაქტიურად მარცხენა ხელით დამყავს, მარჯვენა გადართვის კოლოფის სახელურზე მიდევს უმეტესწილად. მომენატრა ორივე ხელით მანქანის მართვა



მექანიკა უფრო გამძლეა და არ უნდა ამას ქილიკი. ანუ მექანიკა უფრო მეტს გაატარებს კილომეტრაჟს, ვიდრე ავტომატიკა, მოხმარების ერთნაირ პირობებს ვგულისხმობ რა თქმა უნდა. ამერიკის გამოცდილებიდან ვამბობ, იქაური ხელოსნები მასე იძახიან და ... გინდ დაუჯერეთ და გინდ იძახეთ გორის ციხე ზესტაფონშიაო

ავტომატიკას სწავლა უნდა, გირას ვეთანხმები მაგაში, საქართველოში ხომ მანქანის ტარება მხოლოდ ერთეულებმა იციან. საჭის ტრიალი კი ბევრმა. ისე, მანქანის სწავლა შიგნიდან უფრო მიყვარს, რომ იცი რისგან შედგება და რა შესაძლებლობებს მოგცემს, რას გაუძლებს და რას ვერა მანქანის რკინა. ამიტომ უნდა დაშალო, ან სხვის დაშლილს შეხედო.
მძღოლზე ბევრია დამოკიდებული. ამაზე მგონი ყველა დამეთანხმება.
а в горах по утрам туман, дым твоих Ñигарет,
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!

еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!

მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Makena
GIRA-მ კი დაწერა ზემოთ ნაწილობრივ, მაგრამ მაგას ცოდნა უნდა უბრალოდ.
კონკრეტულად რა არის სირთულეები ავტომატის მართვის დროს?ავტომატი არც ისეთი მარტივად სამართავია როგორც ეს ხშირ შემთხვევაში ჰგონიათ.
GIRA-მ კი დაწერა ზემოთ ნაწილობრივ, მაგრამ მაგას ცოდნა უნდა უბრალოდ.
ბოროტსა სძლია კეთილმან, არსება მისი ... ჯაზია
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
სერიოზული საკითხია... ავტომატს ცოდნა სჭირდება, მითუმეტეს თუ ჯიპი გყავს და ქალაქგარეთ ტალახსა და თოვლში გიწევს სიარული.
თუ ქალაქში დადიხარ მაშინ ავტომატის მართვას არ ჭირდება ბრძენთა ხმობა, ჩართავ D პოზიციაზე და იარე მთელი დღე.
Wanderer
რაც შეეხება სირთულეებს...ძირითადი სირთულე არის ,,თავის ჭკუაზე" მომუშავე ავტომატის სწორად და დროულად გაკონტროლება შესაბამის სიტუაციაში, ანუ ტალახსა და თოვლში, ყინულზე დაშვებასა და ასვლის დროს,თოვლში, სწორად შერჩევა შესაბამისი გადაცემისა და ბლოკირების.
მაგალითს მოვიყვან: თუ გაყინულ ზედაპირზე დაშვების დროს იმის ნაცვლად რომ 4L და 1 პოზიცია ჩავრთოთ, ავტომატს A პოზიციაში დავტოვებთ აუცილებლად დავიმტვრევით.
ავტომატის ერთი დიდი პრობლემა მისი ბუქსირების საკითხია, ანუ ძრავის ვერ დაქოქვის შემთხვევაში, მისი ბუქსირება პრობლემაა, გადამყვანი სჭირდება, განვითარებულ ქვეყნებში ეს ალბათ პრობლემად არ ჩაითვლება რადგან ნებისმიერ წერთილში მოგაკითხავს გადამყვანი დარეკვის შემთხვევაში, აი საქართველოში კი წარმოიდგინეთ ჯიპი რომელსაც ,,სტარტერი" გაუფუჭდა სადმე ომალოს მიდამოებში.
თუ ქალაქში დადიხარ მაშინ ავტომატის მართვას არ ჭირდება ბრძენთა ხმობა, ჩართავ D პოზიციაზე და იარე მთელი დღე.
Wanderer
რაც შეეხება სირთულეებს...ძირითადი სირთულე არის ,,თავის ჭკუაზე" მომუშავე ავტომატის სწორად და დროულად გაკონტროლება შესაბამის სიტუაციაში, ანუ ტალახსა და თოვლში, ყინულზე დაშვებასა და ასვლის დროს,თოვლში, სწორად შერჩევა შესაბამისი გადაცემისა და ბლოკირების.
მაგალითს მოვიყვან: თუ გაყინულ ზედაპირზე დაშვების დროს იმის ნაცვლად რომ 4L და 1 პოზიცია ჩავრთოთ, ავტომატს A პოზიციაში დავტოვებთ აუცილებლად დავიმტვრევით.
ავტომატის ერთი დიდი პრობლემა მისი ბუქსირების საკითხია, ანუ ძრავის ვერ დაქოქვის შემთხვევაში, მისი ბუქსირება პრობლემაა, გადამყვანი სჭირდება, განვითარებულ ქვეყნებში ეს ალბათ პრობლემად არ ჩაითვლება რადგან ნებისმიერ წერთილში მოგაკითხავს გადამყვანი დარეკვის შემთხვევაში, აი საქართველოში კი წარმოიდგინეთ ჯიპი რომელსაც ,,სტარტერი" გაუფუჭდა სადმე ომალოს მიდამოებში.
Last edited by Makena on 06 ნოე 2009, 10:50, edited 1 time in total.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
ყინულზე მართვის რჩევებს ხომ ვერ მომცემდით?
შარშან კახეთში მოულოდნელად ყინულზე შევდექი და მანქანას ვეღარ ვიმორჩილებდი. მერე ვიღაცამ მითხრა, ასეთ დროს გაზი უნდა მისცე და მანქანაც გასწორდებაო. მართალია?
შარშან კახეთში მოულოდნელად ყინულზე შევდექი და მანქანას ვეღარ ვიმორჩილებდი. მერე ვიღაცამ მითხრა, ასეთ დროს გაზი უნდა მისცე და მანქანაც გასწორდებაო. მართალია?
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Naia
თან "რუჩნოი" უნდა ამოუწიო
თან "რუჩნოი" უნდა ამოუწიო

მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
მაღალი გამავლობის მანქანები საშიშია, თუ დაგეჯახა ვერ გადარჩები!!!








მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Makena
საოცარია ანუ სა20არია ანუ სა-ოცი-არია..... ეგ A სად არის?
აღმოჩენა ქართულ სივრცეში

თუ ქალაქში დადიხარ მაშინ ავტომატის მართვას არ ჭირდება ბრძენთა ხმობა, ჩართავ A პოზიციაზე და იარე მთელი დღე.

საოცარია ანუ სა20არია ანუ სა-ოცი-არია..... ეგ A სად არის?
აააააააააააა ბლოკირებაანუ ტალახსა და თოვლში, ყინულზე დაშვებასა და ასვლის დროს,თოვლში, სწორად შერჩევა შესაბამისი გადაცემისა და ბლოკირების.



ეგ პრობლემა დღეს, სულ რაღაც 100 მეეთი ღირს, დატენილია და პერემიჩკებით გაუკეთებ შიგ ქოქვაშიავტომატის ერთი დიდი პრობლემა მისი ბუქსირების საკითხია, ანუ ძრავის ვერ დაქოქვის შემთხვევაში, მისი ბუქსირება პრობლემაა, გადამყვანი სჭირდება, განვითარებულ ქვეყნებში ეს ალბათ პრობლემად არ ჩაითვლება რადგან ნებისმიერ წერთილში მოგაკითხავს გადამყვანი დარეკვის შემთხვევაში, აი საქართველოში კი წარმოიდგინეთ ჯიპი რომელსაც ,,სტარტერი" გაუფუჭდა სადმე ომალოს მიდამოებში.

მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
ყინულზე მართვის ჩვევებს, დიდი გამ 20 დილება სჭირდება ანუ გამ-ოცი-დილება.
გამოცდილება.
გამოცდილება.
მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
GIRA
მერე, გაგვიზიარე ეგ გამ20დილება
მერე, გაგვიზიარე ეგ გამ20დილება

მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
GIRA
მართალი ხარ მექანიკურად A დავწერე D ს მაგივრად, ხდება ხოლმე
მართალი ხარ მექანიკურად A დავწერე D ს მაგივრად, ხდება ხოლმე

Last edited by Makena on 08 ნოე 2009, 00:38, edited 1 time in total.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
GIRA
ეგ სტარტერის ამბავი ძალიან საინტერესოა, თუ შეგიძლია დეტალურად დაწერე, სად შეიძლება შეძენა და როგორ უნდა იქნას გამოყენებული.
მგონი ასეთი კონკრეტული საკითხების განხილვა ძალიან წაადგებათ ჯიპტურების მოყვარულებს კარავზე
ეგ სტარტერის ამბავი ძალიან საინტერესოა, თუ შეგიძლია დეტალურად დაწერე, სად შეიძლება შეძენა და როგორ უნდა იქნას გამოყენებული.
მგონი ასეთი კონკრეტული საკითხების განხილვა ძალიან წაადგებათ ჯიპტურების მოყვარულებს კარავზე

მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Makena
მადლობა.
Naia
- უკანა წამყვანი თვლების შემთხვევაში იმ მხარეს საითაც ცურდები
- წინა წამყვანი თვლების შემთხვევაში მოცურების საწინააღმდეგო მხარეს
თუ ვცდები რამეში - გამისწორეთ. გამიხარდება პირიქით.
მადლობა.

Naia
ჩემი მწირი ინფორმაციით(პრაქტიკაში არ მომისინჯავს): როცა მოცურდები ყინულზე მუხრუჭი არ უნდა გამოიყენო და საჭე უნდა მიატრიალოყინულზე მართვის რჩევებს ხომ ვერ მომცემდით?
- უკანა წამყვანი თვლების შემთხვევაში იმ მხარეს საითაც ცურდები
- წინა წამყვანი თვლების შემთხვევაში მოცურების საწინააღმდეგო მხარეს
თუ ვცდები რამეში - გამისწორეთ. გამიხარდება პირიქით.

ბოროტსა სძლია კეთილმან, არსება მისი ... ჯაზია