არა, ჯერ თქვენ გისმენთMakena wrote:anano
გააკეთე უკვე რაიმე არჩევანი თუ კიდევ ფიქრობ?

Moderators: Kakha, Druides, Nika, Kakha, Druides, Nika, Kakha, Druides, Nika, Kakha, Druides, Nika
არა, ჯერ თქვენ გისმენთMakena wrote:anano
გააკეთე უკვე რაიმე არჩევანი თუ კიდევ ფიქრობ?
ლეონტი wrote: მაკენას ვეთანხმები, მექანიკას აქვს მუღამი, რომელსაც ყველა ვერ დაამუღამებს, და ამ კაიფის ავტომატზე გაცვლა ,სისულელეა.
ვინც ოფროუდზე მექანიკას ხმარობს იმან უკეთ იცის.
მექანიკა რულეზ Fორევა.
აი მაგაშია საქმე.სულ გამირბის ხელი კოლოფისკენ მინდა რომ გამოვცვალო სიჩქარე
ჩემი მანქანის შემთხვევაში მხოლოდ 1 ლიტრს.ასევე გასათვალისწინებელია ისიც რომ მექანიკის შემთხვევაში 3 ლიტრ საწვავს დაზოგავ.
ბილეთებსაც ხო არ გაყიდის?მექანიკას თუ მოსთხოვ იმღერე და იცეკვესაც შეგისრულებს
ძალიან საკამათო საკითხია.მექანიკური სიჩქარის კოლოფი ფაქტიურად არ ფუჭდება, მას გაცილებით ნაკლები მოვლა სჭირდება ვიდრე ავტომატს, მისი რემონტიც გაცილებით ადვილი და იაფია. ავტომატი თუ გაფუჭდა აჯობებს მანქანა საერთოდ გამოცვალო, რადგან თბილისში ავტომატს ვერ აკეთებენ, და თუ გააკეთეს მანქანის ფასი დაგიჯდება და ასე 1 წელიწადში ისევ გასაკეთებელი იქნება
აუცილებლად.გირჩევ სიჩქარის კოლოფში ყველაზე კარგი ხარისხის ზეთი ჩაასხა
მაღალი მაქვს ანაზღაურება მეთქი ვერ ვიტყვი, მაგრამ მე სხვანაირად დავზოგავ ბენზინს: უბრალოდ და მარტივად ერთ მშვენიერ დღეს დავტოვებ მანქნას გარაჟში და წავალ ველოსიპედით, ავტობუსით ან სხვა ტრანსპორტით სადაც მივდიოდი და ის 2 ლიტრაა თუ რაღაცა უბრალოდ არ დაიხარჯება.თუ მაღალი გაქვს ანაზღაურება და 2-4 ლიტრა ბენზინი ჯიბეს არც ეტყობა
კი, ეწერა და ეხატა კიდეც: Subaru Forester S/20 Limited. ძრავა 2.0. ოთხკარიანი. მარჯვენა საჭიანი. ავტომატი. ოთხივე წამყვანი თვლით.შეიძლება გეწერა აქ...მაგრამ შენ რა მანქანა გყავს?