ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
Moderators: Kakha, Druides, Nika, Kakha, Druides, Nika, Kakha, Druides, Nika, Kakha, Druides, Nika
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
keto
ავურიე ნომრები
66-67 1.8, 3-5 კარიანი
76-77 2.0, 3-5 კარიანი
"მაგ შედარებაში ყველაზე დიდი ზღაპარი 7,7 ან 7,9 ლიტრის წვაა. "
არანაერი ზღაპარი, მე 5 ლიტრიც გამომივიდა 50-ით რომ მივდიორი
მთავარია რა ბენზინს ასხამ და რა სტილით ატარებ. ჩაასხამ იაფიან ბენზინს და საბოლოდ მაინც წაგებაში აღმოჩნდები,
ქალაქში სტაბილურად 11.9 ლიტრზე დგას.
მარა ეს სულ სხვა თემაა...
ავურიე ნომრები
66-67 1.8, 3-5 კარიანი
76-77 2.0, 3-5 კარიანი
"მაგ შედარებაში ყველაზე დიდი ზღაპარი 7,7 ან 7,9 ლიტრის წვაა. "
არანაერი ზღაპარი, მე 5 ლიტრიც გამომივიდა 50-ით რომ მივდიორი
მთავარია რა ბენზინს ასხამ და რა სტილით ატარებ. ჩაასხამ იაფიან ბენზინს და საბოლოდ მაინც წაგებაში აღმოჩნდები,
ქალაქში სტაბილურად 11.9 ლიტრზე დგას.
მარა ეს სულ სხვა თემაა...
აცხა ღორებო 

ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
როცა ნაკლები მოცულობის ძრავით მეტ ბენზინს წვავ ეს ნიშნავს რომ ექსტრემალურ რეჟიმში ამუშავებ ძრავს, ანუ ზღვარზე, როდესაც სიმძლავრის უკმარისობის გამო ძრავი შედის განსაკუთრებით არაეკონომიურ რეჟიმში და წვა კატასტროფულად იმატებს, ამაშია ფოკუსი, ამიტომ ბენზინის ხარჯი პირველ რიგში დამოკიდებულია მძღოლზე და მხოლოდ მერე მანქანაზე
))

აცხა ღორებო 

ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
navigator
მექანიკა და ავტომატიკა დაახლოებით ასეა: ან ზოგავ 2 ლარს(1 ლიტრს) 100 კილომეტრზე და ხარ გატანჯული ან იხდი იმ 2 ლარს და ხარ დასვენებული.
რაც შეეხება ზოგადად ბენზინის მოხმარებას: მთავარია არა იმდენად ის თუ რამდენს წვავს მანქანა, არამედ ის თუ რამდენს დადიხარ მანქანით. არ არის აუცილებელი ყველგან მანქანით სიარული.
paata_
მართლა რას არ გაიგებს კაცი! ეტყობა ეგ ფორესტერი ძაან გადაპარჭყულია და ყოველდღე ნაწილებზე გიწევთ სირბილი. 
+1ბენზინის ხარჯი პირველ რიგში დამოკიდებულია მძღოლზე და მხოლოდ მერე მანქანაზე
მექანიკა და ავტომატიკა დაახლოებით ასეა: ან ზოგავ 2 ლარს(1 ლიტრს) 100 კილომეტრზე და ხარ გატანჯული ან იხდი იმ 2 ლარს და ხარ დასვენებული.

რაც შეეხება ზოგადად ბენზინის მოხმარებას: მთავარია არა იმდენად ის თუ რამდენს წვავს მანქანა, არამედ ის თუ რამდენს დადიხარ მანქანით. არ არის აუცილებელი ყველგან მანქანით სიარული.

paata_
რას არ გაიგებს კაცი ამ ქვეყნად.სუბარუ ფორესტერიც გვყავს და ამაზე საშინელება არ მინახავს რა

თან ექსპლუატაციაც ძალიან ძვირი ჯდება


ბოროტსა სძლია კეთილმან, არსება მისი ... ჯაზია
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
ჩემ 4 თანამშრომელს ყავს ფორესტერი, უკმაყოფილო არ არიან, ლამის სუბარუს კლუბი შექმნან აქ
))

აცხა ღორებო 

ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
რა ვიცი
ვისაც ყავდა ჩემ გარშემო ყველამ გაყიდა და მოიშორა თავიდან
ვისაც ყავდა ჩემ გარშემო ყველამ გაყიდა და მოიშორა თავიდან
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
მოკლედ ანანო კი არა მე ისე დამაბნიეთ რომ საგონებელსი ვარ, ალბათ ველოსიპედი მირჩევნია.
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
დიდი მოცულობის ძრავები რომ მეტ საწვავს წვავენ ეს ფაქტია, თუმცა ის რომ ამ ძრავებს გაცილებით მეტი რესურსი აქვთ ესეც ფაქტია.
მაგალითისთვის ავიღოთ ტოიოტა პრადო, რომელსაც 2.7 და ასევე 3.4 მოცულობის ბენზინის ძრავით უშვებენ.
2.7 ძრავი ამსიმძიმე მანქანისთვის სუსტია, შესაბამისად რესურსი მცირეა, საწვავს 15 ლიტრამდე წვავს და ტრასაზე ნელია და მოუქნელი.
3,4 ძრავი 3ჯერ მეტი რესურსის მქონეა, სწრაფია და სასიამოვნოა ტრასაზე, მძიმე ნიადაგებზე ხომ საერთოდ ფანტასტიურად დადის, საწვავის ხარჯი 18 ლიტრია. ეხლა შეადარეთ რომელი ჯობია?
Wanderer
მექანიკა რატომ არის ტანჯვა? მექანიკა არის სიამოვნება თუ მექანიკის მართვა იცი, ეს არის სრული კონტროლი ავტომობილზე, მექანიკური გადაცემათა კოლოფი მძღოლს საშუალებას აძლევს მოსთხოვოს და შეასრულებინოს ავტომობილს ყველაფერი რაც მას მოესურვება
მაგალითისთვის ავიღოთ ტოიოტა პრადო, რომელსაც 2.7 და ასევე 3.4 მოცულობის ბენზინის ძრავით უშვებენ.
2.7 ძრავი ამსიმძიმე მანქანისთვის სუსტია, შესაბამისად რესურსი მცირეა, საწვავს 15 ლიტრამდე წვავს და ტრასაზე ნელია და მოუქნელი.
3,4 ძრავი 3ჯერ მეტი რესურსის მქონეა, სწრაფია და სასიამოვნოა ტრასაზე, მძიმე ნიადაგებზე ხომ საერთოდ ფანტასტიურად დადის, საწვავის ხარჯი 18 ლიტრია. ეხლა შეადარეთ რომელი ჯობია?
Wanderer
მექანიკა რატომ არის ტანჯვა? მექანიკა არის სიამოვნება თუ მექანიკის მართვა იცი, ეს არის სრული კონტროლი ავტომობილზე, მექანიკური გადაცემათა კოლოფი მძღოლს საშუალებას აძლევს მოსთხოვოს და შეასრულებინოს ავტომობილს ყველაფერი რაც მას მოესურვება

ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
Makena
ჯიპზე ისე შევეჩვიე ავტომატს რომ მექანიკას ალბათ აღარც ვიყოლიებ მითუმეტეს დიდი გაბარიტების ჯიპზე, აი სედანი კი აუცილებლად მექნიკა მეყოლება შემდეგი.მექანიკა რატომ არის ტანჯვა? მექანიკა არის სიამოვნება თუ მექანიკის მართვა იცი, ეს არის სრული კონტროლი ავტომობილზე, მექანიკური გადაცემათა კოლოფი მძღოლს საშუალებას აძლევს მოსთხოვოს და შეასრულებინოს ავტომობილს ყველაფერი რაც მას მოესურვება
Life after road.
Ð’ любом деле ценитÑÑ Ñ…Ð¾Ñ€Ð¾ÑˆÐ¸Ð¹ инÑтрумент: он не проÑто облегчает труд – он вызывает желание работать.
Ð’ любом деле ценитÑÑ Ñ…Ð¾Ñ€Ð¾ÑˆÐ¸Ð¹ инÑтрумент: он не проÑто облегчает труд – он вызывает желание работать.
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
საბოლო ჯამში შეიძლება ერთ რამეზე შევთანხმდეთ - თუ თანხის ეკნომია გინდა, შეგიძლიათ იყიდოთ უკარებო ველოსიპედი, მექანიკური გადამრთველებით, რომელიც ძალიან ცოტას დაწვავს (უმეტესწინად მუცლის და სხვა ადგილებში განლაგებულ ცხიმებს) ან შეიძინოთ დიდი მოცულობის ძრავიანი მანქანები, რომლებიც ბევრ საწვავსაც დაწვავენ (ხარჯიანია), მარა არ შეგეშინდება სადმე გასვლის. ამ ორ უკიდურესობას შორის შენი შესაძლებლობებიდან გამომდინარე უნდა შეარჩიო შენი ვარიანტი.
საწვავთან დაკავშირებით - დიზელს გირჩევ. მე ბენზინიანი მყავს, მაგას რიგი უპირატესობები კი აქვს, მარა დიზელიანი რომ მეყიდა, მერჩივნა მაინც, ნაკლები ხარჯია იგივე სიმძლავრის პირობებში.
საწვავთან დაკავშირებით - დიზელს გირჩევ. მე ბენზინიანი მყავს, მაგას რიგი უპირატესობები კი აქვს, მარა დიზელიანი რომ მეყიდა, მერჩივნა მაინც, ნაკლები ხარჯია იგივე სიმძლავრის პირობებში.
а в горах по утрам туман, дым твоих Ñигарет,
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!

еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!

ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
ლეონტი wrote:მოკლედ ანანო კი არა მე ისე დამაბნიეთ რომ საგონებელსი ვარ, ალბათ ველოსიპედი მირჩევნია.
როგორც ამბობენ + 1

"ამგვარში,დღეს რომ საქართველოა,არც სიცოცხლე ღირს და არც სიკვდილი!"
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
ლეონტი
წვა აქვს საგრძნობლად ცოტა.
Makena
იმღერე და იცეკვე მეთქი არ მომითხოვია ჯერჯერობით.
ტანჯვა არის ყოველდღიურობაში და ქალაქში პირველ რიგში.
ქალაქგარეთ კიდე არაუშავს, მაგრამ ქალაქში გადართე და გადმორთე, გადართე და გადმორთე მილიონჯერ. რატო, რისთვის?
და ამ გადართვას სჭირდება ორივე ფეხის და ერთი ხელის დახმარება. სრულიად ზედმეტი შრომაა მე რომ მკითხო. ისედაც ბევრი საწვალებელია ამ ქვეყნად კიდე მაგაზე რომ არ იჩალიჩოს კაცმა.
რა თქმა უნდა მესმის, რომ არის რაღაც მომენტები როდესაც მეტი კონტროლი მართლა გეხმარება, მაგრამ ეგ მომენტები იშვიათია და არა მგონია მაგის გულისთვის მექანიკის ყიდვა ღირდეს... ყოველ შემთხვევაში მე არ მიღირს.
Archil
შენ თვითონ ბენზინიანი გყავს და სხვას დიზელს ურჩევ?!
დიზელი "ცოტა იწვება და რა კარგია" მთლად მასე არაა როგორც ვიცი. მე თვითონ არ მყოლია არასდროს, მაგრამ ვისაც ჰყოლია ისინი ამბობენ, რომ ჯერ ერთი ხმაურიანია ძრავა და მეორეც გაწევა ნაკლები აქვსო. ძალიან ახალ მოდელებში ოპტიმიზებული იქნება ეს ყველაფერი, მაგრამ ისინი ძვირიც ეღირება.
ასე რომ ეგრე მარტივად გადასაწყვეტი ამბავი არა მგონი ეგ რომ იყოს. 
რა თქმა უნდა სჯობია.ალბათ ველოსიპედი მირჩევნია



Makena
რავიცი ავტომატიც მისრულებს ყველაფერს რასაც ვთხოვ.მექანიკა რატომ არის ტანჯვა? მექანიკა არის სიამოვნება თუ მექანიკის მართვა იცი, ეს არის სრული კონტროლი ავტომობილზე, მექანიკური გადაცემათა კოლოფი მძღოლს საშუალებას აძლევს მოსთხოვოს და შეასრულებინოს ავტომობილს ყველაფერი რაც მას მოესურვება


ტანჯვა არის ყოველდღიურობაში და ქალაქში პირველ რიგში.



რა თქმა უნდა მესმის, რომ არის რაღაც მომენტები როდესაც მეტი კონტროლი მართლა გეხმარება, მაგრამ ეგ მომენტები იშვიათია და არა მგონია მაგის გულისთვის მექანიკის ყიდვა ღირდეს... ყოველ შემთხვევაში მე არ მიღირს.

Archil
რაღაცას გვატყუებ შენ.საწვავთან დაკავშირებით - დიზელს გირჩევ. მე ბენზინიანი მყავს, მაგას რიგი უპირატესობები კი აქვს, მარა დიზელიანი რომ მეყიდა, მერჩივნა მაინც, ნაკლები ხარჯია იგივე სიმძლავრის პირობებში.




ბოროტსა სძლია კეთილმან, არსება მისი ... ჯაზია
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
anano
ანანო, თუ ჯიპტურებისთვის გინდა ეგ მანქანა, მგონი ისევ IO-ს ყიდვა ჯობია
ოღონდ 2.0-იანი ძრავით და თუ საჭეს არ გადაატანინებ შენთვის უკეთესი იქნება
ანანო, თუ ჯიპტურებისთვის გინდა ეგ მანქანა, მგონი ისევ IO-ს ყიდვა ჯობია

ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
Wanderer
ავტომატზე ხარ შეყვარებული, კარგია, ჩემიც ავტომატია და არ ვუჩივი, თუმცა სულ გამირბის ხელი კოლოფისკენ მინდა რომ გამოვცვალო სიჩქარე
მექანიკა როდესმე გყოლია? მექანიკას სწორედ ეგ აქვს კარგი რომ როცა გინდა გადართავ და როცა გინდა გადმორთავ, ავტომატისგან განსხვავებით რომელსაც ყველაფერი წინასწარ აქვს განსაზღვრული.
ასევე გასათვალისწინებელია ისიც რომ მექანიკის შემთხვევაში 3 ლიტრ საწვავს დაზოგავ.
მექანიკას თუ მოსთხოვ იმღერე და იცეკვესაც შეგისრულებს
მექანიკური სიჩქარის კოლოფი ფაქტიურად არ ფუჭდება, მას გაცილებით ნაკლები მოვლა სჭირდება ვიდრე ავტომატს, მისი რემონტიც გაცილებით ადვილი და იაფია. ავტომატი თუ გაფუჭდა აჯობებს მანქანა საერთოდ გამოცვალო, რადგან თბილისში ავტომატს ვერ აკეთებენ, და თუ გააკეთეს მანქანის ფასი დაგიჯდება და ასე 1 წელიწადში ისევ გასაკეთებელი იქნება
ამიტომ გირჩევ სიჩქარის კოლოფში ყველაზე კარგი ხარისხის ზეთი ჩაასხა, და არა 100 000 ზე როგორც ამას ზოგიერთები ამბობენ არამედ 50 000 ზე, მე პირადად 40 000 ვცვლი.
ავტომატზე ხარ შეყვარებული, კარგია, ჩემიც ავტომატია და არ ვუჩივი, თუმცა სულ გამირბის ხელი კოლოფისკენ მინდა რომ გამოვცვალო სიჩქარე

მექანიკა როდესმე გყოლია? მექანიკას სწორედ ეგ აქვს კარგი რომ როცა გინდა გადართავ და როცა გინდა გადმორთავ, ავტომატისგან განსხვავებით რომელსაც ყველაფერი წინასწარ აქვს განსაზღვრული.
ასევე გასათვალისწინებელია ისიც რომ მექანიკის შემთხვევაში 3 ლიტრ საწვავს დაზოგავ.
მექანიკას თუ მოსთხოვ იმღერე და იცეკვესაც შეგისრულებს

მექანიკური სიჩქარის კოლოფი ფაქტიურად არ ფუჭდება, მას გაცილებით ნაკლები მოვლა სჭირდება ვიდრე ავტომატს, მისი რემონტიც გაცილებით ადვილი და იაფია. ავტომატი თუ გაფუჭდა აჯობებს მანქანა საერთოდ გამოცვალო, რადგან თბილისში ავტომატს ვერ აკეთებენ, და თუ გააკეთეს მანქანის ფასი დაგიჯდება და ასე 1 წელიწადში ისევ გასაკეთებელი იქნება

ამიტომ გირჩევ სიჩქარის კოლოფში ყველაზე კარგი ხარისხის ზეთი ჩაასხა, და არა 100 000 ზე როგორც ამას ზოგიერთები ამბობენ არამედ 50 000 ზე, მე პირადად 40 000 ვცვლი.
ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
anano
გააკეთე უკვე რაიმე არჩევანი თუ კიდევ ფიქრობ?
გააკეთე უკვე რაიმე არჩევანი თუ კიდევ ფიქრობ?

ჯიპების მფოლბელებთან მაქვს შეკითხვა!
თუ მაღალი გაქვს ანაზღაურება და 2-4 ლიტრა ბენზინი ჯიბეს არც ეტყობა, სამაგიეროდ ამ ანაზღაურების მისაღებად თავია გადატვირთული პრობლემებით, გეთანხმები ფეხის და ხელის ზედმეტი სავსავი აუტანელ ტანჯვად იქცევა. ამ შემთხვევაში მძღოლის აყვანა სჯობს, მისცემ 600 ლარს თვეში და საერთოდ საჭის ტრიალისგანაც დაგასვენებს.Wanderer wrote: ისედაც ბევრი საწვალებელია ამ ქვეყნად კიდე მაგაზე რომ არ იჩალიჩოს კაცმა.![]()
ყოველ შემთხვევაში მე არ მიღირს.
მე როგორც იდეის მომწოდებელს 20 ლარი მეკუთვნის , თვეში.

მაკენას ვეთანხმები, მექანიკას აქვს მუღამი, რომელსაც ყველა ვერ დაამუღამებს, და ამ კაიფის ავტომატზე გაცვლა ,სისულელეა.
ვინც ოფროუდზე მექანიკას ხმარობს იმან უკეთ იცის.
მექანიკა რულეზ Fორევა.