უკვე შემდგარი ლაშქრობების შესახებ
Moderators: Kakha, Druides, Ketevan Guliashvili, Mta Mkvarebia, Kakha, Druides, Ketevan Guliashvili, Mta Mkvarebia, Kakha, Druides, Ketevan Guliashvili, Mta Mkvarebia, Kakha, Druides, Ketevan Guliashvili, Mta Mkvarebia
-
burdiani
- მაწანწალა
- Posts: 769
- Joined: 29 ივნ 2009, 14:46
- Location: სულ გზაში
Post
by burdiani » 08 თებ 2011, 22:38
საქართველოსთვის!
-
amigo
- მაწანწალა
- Posts: 954
- Joined: 08 აპრ 2005, 15:22
Post
by amigo » 08 თებ 2011, 22:47
-
amigo
- მაწანწალა
- Posts: 954
- Joined: 08 აპრ 2005, 15:22
Post
by amigo » 08 თებ 2011, 22:49
-
meleksa
- იეტი
- Posts: 2161
- Joined: 14 ივლ 2009, 21:16
- Location: წინაპართა ნაკვალევი..
Post
by meleksa » 08 თებ 2011, 23:08
ძალიან კარგი გასვლა იყო, სახალისოც რათქმაუნდა...
გაიხარეთ ყველამ
მმიკვირს რომ აქამდე
"სირუმ სარერე"_ს რეპორტაჟი არ გამოჩენილა

-
ლეონტი
- იეტი
- Posts: 4805
- Joined: 26 მაი 2007, 22:48
- Location: ღურბელი
-
Contact:
Post
by ლეონტი » 08 თებ 2011, 23:22

შუაში გამოსახული მამის წარწერა წავიკითხე:
წმინდა იეშუნ მდინარელი
აი მარჯვენას თუ არ ვცდები წმინდა ევაგრიოს, სულ 2 ევაგრეა წმინდანი 1 მოწამე, მეორე წმინდა ევაგრე პონტოელი. ეს მოწამე ევაგრე ბერი უნდა იყოს, რადგან ჯვარი უპყრია ხელთ, როგორაც მოწამეები გამოისახებიან.
http://www.orthodoxchristian.info/pages/St_Evagrios.htm
Last edited by
ლეონტი on 09 თებ 2011, 10:04, edited 2 times in total.
-
avtokh
- მაწანწალა
- Posts: 953
- Joined: 28 სექ 2010, 21:31
- Location: saca moxerxdeba :)
Post
by avtokh » 09 თებ 2011, 00:16
qvevri wrote:Eh_Dato
მე მაინც იმას ვკითხულობ, რასაც ამ ათიოდე წლის წინათ ვკითხულობდი, რატომ ქარველებს არ გვინდება რომელიმე სომხური ძეგლის მითვისება ან მათი ფრესკების გადაფხეკა და სანაცვლოდ ჩვენების დახატვა? ან დოკუმენტების გაყალბება მათსაებრ? ჩვენი და მაგათი ერთი პოზიციიდან განჭვრეტა არ მიმაჩნია მართებულად. ბარიერს რაც შეეხება, აქ ვიღაცეების აზრს მნიშვნეობა ნამდვილად არა აქვს, არამედ ქართველ ისტორიკოსებისას და ქართული ეკლესიისას, რომელიც მათი სასულიერო პირებისა და ინტელიგენციის (თუკი, ასეთი მცნება საერთოდ არსებობს ბუნებაში (მე ეჭვი მეპარება...)) აზრისაგან, რომელიც თავგამოდებით ამტკიცებს, რომ ყველანი და ყველაფერი ამ ქვეყანაზე სომხური წარმომავლობისააო.... პრინცესა დაიანა, ჩერჩილი, ფარაონ რამზესი. სტალინი, და ბოლოს და ბოლოს მაცხოვარი!!!??? თურმე სომხები ყოფილანო. მაგრამ მეორეს მხრივ მაშ რა ქნან? აქვთ კი სხვა გამოსავალი ვიდრე ქურდბაცაცობა და ქუჩის ქალობა, რომელიც უკვე პროფესიად გაუხდია ამ მართლაც და საცოდავ ერს?
აბა wikipedia -ზე ნახე თბილისში არსებული ზემო ბეთლემის ისტორია, აშკარად სომხის დაწერილია და მე რომ წავიკითხე გავოგნდი. ნამდვილად არ ვიცი ბეთლემის შექმნის ისტორია, მაგრამ ისე გამოდის, რომ 1990 წელს გადავაქართულეთ მანამდე საუკუნეების სომხური ეკლესია.

-
Giorgi Bagrationi
- მაწანწალა
- Posts: 780
- Joined: 12 ოქტ 2005, 22:46
- Location: Tbilisi
-
Contact:
Post
by Giorgi Bagrationi » 09 თებ 2011, 00:27
http://www.link.ge/file/349299/lore.rar.html
გადმოიწერეთ, განაარქივეთ და პროგრამა DevaIVR-ში ჩააგდეთ jpg ფაილი.
შემდეგ "თაგუნა"-ს მეშვეობით (დააჭირეთ მარცხენა ღილაკს) საითაც გინდათ გაიხედეთ, აიხედეთ და ჩაიხედეთ. "თაგუნა"-ს სატრიელებელი თვალით შეგიძლიათ შორს და ახლოს გამოსახულების მოტანა.
-
karavi87
- მაწანწალა
- Posts: 462
- Joined: 06 ოქტ 2009, 11:58
- Location: თბილისი
Post
by karavi87 » 09 თებ 2011, 01:05
საინტერესოა განმარტება??? !!! თურმე ეს ტაძრები სომხურია, კი მაგრამ იქ ქართული დამწერლობით არის შესრულებული ბევრი რაღაც მათ შორის მრგვლოვანითაც. მაგრამ ამაზე სომხები ალბათ უპასუხებენ: ესენი ის ქართველები არიაონ რომლებიც სომხეთში გადმოვიდნენ სამოღვაწეოდ და ჩვენ მათდამი დიდი პატივისცემისა ქართული წარწერებით დავკრძალეთ. მაგრამ რაღას იტყვიან ნუსხა ხუცურზე საინტერესოა????? 
მოგზაურობა
-
qvevri
- ქვევრი
- Posts: 7185
- Joined: 13 მაი 2007, 22:57
Post
by qvevri » 09 თებ 2011, 09:29
რამოდენიმე სურათი.
პირველი შთაბეჭდილება

ჩვენა

სამხრეთის ფასადი

გრანდიოზული სატრაპეზო

ყურძნის მტევნის სტილიზებული გამოსახულება

ფრესკები

ჯვრის რელიეფი ტაძარში, რომელზეც ქართული წარწერაა

წმინდანის გამოსახულება

-
ლეონტი
- იეტი
- Posts: 4805
- Joined: 26 მაი 2007, 22:48
- Location: ღურბელი
-
Contact:
Post
by ლეონტი » 09 თებ 2011, 09:50
წმინდა სიმეონ არქიმანდრიტი, იგივე მესვეტე.
არქიმანდრიტი (ბერძნ. archimandrites - "ფარეხის გამგე", გადატ. "ქრისტეს სამწყსოს" გამგებელი), არქიმანდრიტის თანამდებობა შემოიღეს ბიზანტიაში V საუკუნეში თავდაპირველად ეწოდებოდა ეპისკოსის მიერ ეპარქიის იღუმენთაგან არჩეულ მოხელეს, რომელსაც ევალებოდა ეპარქიის მონასტრების ზედამხედველობა.
-
VANO
- იეტი
- Posts: 2902
- Joined: 24 ივნ 2008, 18:21
- Location: ჯერ მე თვითონ გავარკვიო
-
Contact:
Post
by VANO » 09 თებ 2011, 10:29
ქალი ქალია, მაგრამ თუ გაცხარდა ცოლიაო...

-
qvevri
- ქვევრი
- Posts: 7185
- Joined: 13 მაი 2007, 22:57
Post
by qvevri » 09 თებ 2011, 11:15
VANO
მაინც ვერა ქაჩამს, აბა ცოტა თვალები გაუცესფერე, ტუჩები გაუდიდე და გაუწითლე და თმები გაუჩალისფერე და მერე ვნახოთ

-
Eh_Dato
- ბოდიალა
- Posts: 239
- Joined: 11 იან 2006, 14:53
- Location: თბილისი
Post
by Eh_Dato » 09 თებ 2011, 11:22
ქობაირის მონასტრის ერთ-ერთმა საფლავის ქვამ შემოინახა ქართული პოეზიის მშვენიერი ნიმუში, რომელიც არაერთ კრებულში, მათ შორის მურმან ლებანიძის მიერ შედგენილ ქართული პოეზიის ანთოლოგიაშია შესული.
წამოედით სოფლისაგან ცოდვაქნილნი და გამკრთალნი;
გულსა ცეცხლი მომედების, ამომდიან პირით ალნი,
დიდთა მათთა შვებათაგან დამრჩეს ჩოხის ნაფერთალნი,
კურთხეულ ხარ, ქრისტე ღმერთო, შენ და შენი სამართალი.
-
qvevri
- ქვევრი
- Posts: 7185
- Joined: 13 მაი 2007, 22:57
Post
by qvevri » 09 თებ 2011, 11:28
Eh_Dato
ვაიიიიი, აქამდე გეთქვა მაინც. თუმცა თოვლი იდო და შეიძლება ვერ დავინახეთ, მე ძირეულად დავათვალიერე საფლავის ლოდები, მაგრამ ვერ ვნახე. ეს ეპიტაფია ჩემი საყვარელი ლექსთაგანია. შედევრების წიგნი როა გამოცემული პირველი და მეორე ტომ იმის პირველ ტომშია, რომელიც 10 წლის წინ მაჩუქეს და მას მერე გულში ჩამივარდა ეს ლექსი

-
avtokh
- მაწანწალა
- Posts: 953
- Joined: 28 სექ 2010, 21:31
- Location: saca moxerxdeba :)
Post
by avtokh » 09 თებ 2011, 11:30
რამდენიმე საფლავის ეპიტაფია გადავიღე, მაგრამ ამხელა ტექსტი რომ ყოფილიყოს არ მახსოვს, შეიძლება მართლაც თოვლის ქვეშ იყო მოქცეული. გადავხედავ მოგვიანებით ყველა წარწერას რაც გადავიღე და იქნებ რომელიმე იყოს.